×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

DIETĂ. Nutriţionistul lui Berlusconi explică ce legume trebuie să mănânci ca să nu ai probleme cu inima

30 Iun 2019   •   16:25
DIETĂ. Nutriţionistul lui Berlusconi explică ce legume trebuie să mănânci ca să nu ai probleme cu inima 132

DIETĂ. Nutriţionistul Gianluca Mech explică în ce mod pot fructele și legumele să ne protejeze împotriva bolilor cardiovasculare.

DIETĂ. Gianluca Mech este unul din cei mai apreciați nutritioniști, la nivel internațional, sfaturile sale fiind urmate inclusiv de staruri precum Eva Longoria, Anastasia Soare, Al Pacino, Ornela Mutti sau Silvio Berlusconi.

DIETĂ. Fructele și legumele reduc riscul de boli cardiovasculare mulțumită compoziției lor chimice. Fibrele lor sunt de două feluri: solubile, care reduc nivelul de colesterol din sânge și echilibrează nivelul de zahăr, și cele insolubile, care reglează funcția digestivă a intestinelor și previn constipația. Fructele și legumele sunt pline de vitamine, antioxidanți și săruri minerale: au un conținut redus de sodiu și unul riducat de potasiu și magneziu ce ajută la controlul presiunii sângelui.

DIETĂ. Fructele și legumele roșii, portocalii și în nuanță violet/albastră, precum afinele, strugurii roșii, varza violet și vinetele conțin antocianine, care sunt compuși antioxidanți cu acțiune antiinflamatoare, esențiale pentru prevenția bolilor cardiovasculare. Mai mult, anumite legume, precum broccoli, varza de Bruxelles, țelina și morcovii, conțin fitosteroli care reduc absorbția colesterolului la nivel intestinal, astfel ajutând la reducerea riscului de boli cardiovasculare. 

DIETĂ. Este recomandat să consumăm cel puțin 5 porții de fructe și legume proaspete zilnic. Putem împarți în 2-3 porții de 200 de grame de legume și 2-3 porții de 150 de grame de fructe pe zi”, explică Gianluca Mech, conform WOWbiz.ro. 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati