×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Fitness pentru începători – mic ghid de sfaturi și instrucțiuni

22 Ian 2014   •   14:18
Fitness pentru începători – mic ghid de sfaturi și instrucțiuni  132
Mersul la sală este, fără doar și poate, provocarea capitală pentru omul modern. Pentru mulți, o realitate, pentru mulți, o aspirație, pentru mulți o piată de moară și, din păcate, pentru extrem de mulți, acțiunea cel mai îndelung supusă celei mai cunoscute tactici: tactica amânării. Ca și în cazul arhicunoscutelor bancuri pe tema curelor de slăbire, mersul la sală a intrat și el în rutina pseudo-deciziilor de tipul “de luni”, “de mâine” sau “de anul ăsta”. Scuzele invocate acoperă o paletă largă, de la lipsa timpului la lipsa antrenamentului de sală sau a banilor, însă o scuză rămâne, în esență, o scuză. Totul ține de motivație. Și Barack Obama face antrenament, iar puțin este întotdeauna mai bine decât deloc.

Așa că, pentru cei care încă se agață de firul falselor argumente sau nu găsesc imboldul de care au nevoie sau cărora, dintr-un motiv sau altul, le este teama de mersul la sală, am realizat mai jos, cu ajutorul lui Alexandru Ceobanu, personal trainer la Pescariu Sports & Spa, un mini-ghid al începătorilor, care reunește câteva recomandări elementare și sfaturi esențiale, pe care eu însămi le voi urma cu sfințenie nu doar în aceste șase săptămâni ale campaniei “Mănâncă, aleargă, slăbește!”, ci și de acum înainte. Sper să vă inspire!

1.   Ce este cel mai important de știut este că, dacă se urmează un program corect, adaptat nevoilor personale, se va pune o bază și se vor acumula informații chiar din prima lună de mers la sală.

2.    O evaluare personală va stabili durata și frecvența antrenamentelor.

3.    Fiecare avem liber-arbitru. Doar cumpătarea aduce rezultatele dorite.

Citeşte restul articolului pe elacraciun.ro

sati