Antena 3 CNN Externe Genetician de la Universitatea Cambridge: Oamenii vor trăi sute de ani

Genetician de la Universitatea Cambridge: Oamenii vor trăi sute de ani

Sursa foto: tanara
10 Dec 2009   •   15:49

Oamenii de ştiinţă de la cele mai cunoscute universităţi ale lumii caută ?fântâna tinereţii?. Ei au reuşit deja să reducă procesul de îmbătrânire în cazul unor forme de viaţă inferioare şi susţin că, în scurt timp, vor putea face acelaşi lucru şi în cazul mamiferelor.

Aubrey de Grey, genetician în cadrul Universitatii Cambridge, susţine că persoanele care au mai puţin de 40 de ani vor beneficia de aceste descoperiri şi că vor putea trăi până la vârste care în prezent sunt de neconceput.

?Cel mai mare avantaj al medicinei regenerative nu este numai că poate încetini procesul de îmbătrânire, ci poate, de asemenea, să dea ceasul înapoi?, a declarat cercetătorul.

?Putem să reducem vârsta biologică a oamenilor cu ajutorul unor tehnici care implica celulele stem şi terapia genetică?, a adăugat cercetătorul, potrivit CNN.

Totuşi, cercetătorii susţin că mai au nevoie de cel puţin două decenii pentru a descoperi metoda revoluţionară anti-îmbătrânire. Până atunci, însă, oamenii de ştiinţă ne sfătuiesc să ne ferim de stres, întrucât este cel mai important factor de îmbătrânire.

Subiecte în articol: imbatranire genetica stiinta