×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

AEROPORTUL Băneasa s-ar putea PRĂBUŞI la un CUTREMUR major. A fost încadrat în clasa I de risc seismic

de D.D.   •   05 Mar 2012   •   09:58
AEROPORTUL Băneasa s-ar putea PRĂBUŞI la un CUTREMUR major. A fost încadrat în clasa I de risc seismic 407
Foto: Agerpres/ Intact Images
Imobilele ce fac parte din aeroportul Aurel Vlaicu din Băneasa prezintă risc seismic şi necesită lucrări de consolidare, informează Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB). Excepţie face Terminalul de Aviaţie Generală, care a fost modernizat, informează Mediafax.

Terminalul de pasageri al Aeroportului Internaţional Bucureşti Băneasa Aurel Vlaicu (AIBB AV), declarat în 2011 monument istoric de importanţă naţională şi universală de către Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional, este în proces de reabilitare şi implementare a conceptului de City Airport.

Prima etapă a programului de modernizare a infrastructurii aeroportuare a AIBB AV a fost finalizată în decembrie 2011, prin modernizarea Terminalului de Aviaţie Generală (Corp "C").

Următoarea etapă prevede modernizarea celorlalte trei corpuri de clădire (Rotonda, "A" şi "B"), utilizate în prezent pentru procesarea traficului low-cost. Aceasta va fi mutată însă, la 25 martie, pe cel mai mare aeroport din România, Otopeni.

"În faza preliminară a acestei etape a fost efectuată o expertiză tehnică a celor trei corpuri de clădire, finalizată în februarie 2012, în urma căreia a rezultat încadrarea acestora în clasa de risc seismic 1. În consecinţă, au fost luate o serie de măsuri prevăzute de legislaţia în vigoare, respectiv anunţarea autorităţilor (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, Primăria Capitalei, Inspectoratul de Stat în Construcţii) precum şi demararea procesului de consolidare", se arată într-un comunicat al CNAB, care administrează aeroporturile din Băneasa şi Otopeni.

Reprezentanţii aeroportului vor lansa, în perioada următoare, licitaţia publică pentru contractele de proiectare şi execuţie a lucrărilor.

 

 

 


credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati