×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Decizia radicală pe care Google ar putea să o ia în România

14 Ian 2019   •   14:56
Decizia radicală pe care Google ar putea să o ia în România 16
Foto: pixabay.com

Editorii de presă din România ar urma să resimtă la fel ca cei din restul Europei problemele care vor apărea în relația cu Google, dacă nu vor exista schimbări în textul viitoarei directive europene privind drepturile de autor, la capitolul referitor la așa-numita "taxă pe link", a avertizat, într-un interviu acordat HotNews.ro, un înalt oficial al companiei americane.

Mai mulți bani pentru editorii mari, mai puțini pentru cei mici, afirmă Richard Gingras, vicepreședinte pentru News în cadrul Google. El spune că această companie nu vrea "neapărat" o prelungire a negocierilor, dar încurajează România - țară care preia președinția Consiliului UE într-o perioadă când ar trebui finalizate discuțiile pe tema directivei - să susțină o "soluție adecvată și eficientă" a disputelor pe această temă.

Reprezentantul Google a expus punctul de vedere al corporației americane, punct de vedere contestat de organizații ale marilor publisheri europeni, care invocă inclusiv posibilitatea unui abuz de poziție dominantă din partea corporației americane.

Una dintre pozițiile grupurilor ce reprezintă editorii de presă: "Nu trebuie să mire pe nimeni modul cum Google își intensifică opoziția, având în vedere că modelul afacerii sale în sine se bazează pe refolosirea la liber a conținutului valoros al editorilor și al altora, dictând în același timp termenii și condițiile".


credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati