Antena 3 CNN Actualitate Media Internetics 2010: Webstyler, marea câştigătoare a celei de-a zecea ediţii a festivalului

Internetics 2010: Webstyler, marea câştigătoare a celei de-a zecea ediţii a festivalului

Internetics 2010: Webstyler, marea câştigătoare a celei de-a zecea ediţii a festivalului
Sursa foto: Foto: Florin Tulbure, Antena3.ro
16 Noi 2010   •   23:39

Cea de-a zecea ediţie a Internetics, festivalul de marketing, branding şi advertising, s-a încheiat marţi după anunţarea câştigătorilor, în cadrul Galei de Premiere organizate la Opera Română. Au fost acordate şi 10 premii speciale Internetics, dar şi trofeele Teacher’s Film Festival, editia a IV-a.

Trofeul “Agenţia anului” a revenit Webstyler, agenţia care a adunat cel mai mare număr de puncte în competiţie. Agenţiile care au mai urcat pe scena Operei Române la Internetics 2010 sunt: Apropo Media&Aegis Media, HTTPool, iLeo, Interactions, Kinecto, Odyssey şi Saatchi&Saatchi România. Trofeul Webvertiserul anului, acordat de IAB Romania, a revenit ING.

Trofeul “Agenţia anului”, acordat Webstyler




În cadrul cadrul categoriei Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare juriul a acordat un bronz, două trofee de argint şi unul de aur.

Bronzul a fost căştigat de Odyssey cu lucrarea “Concert la injectoare” pentru Rompetrol. Cele doua trofee de argint au fost câştigate de Kinecto pentru lucrarea “TuborgSound.ro – Muzica românească care contează”, pentru URBB, şi Webstyler cu lucrarea “Nae Pop”, pentru Pfizer. Aurul a fost acordat Webstyler pentru lucrarea “Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.



Câştigătorii secţiunilor din categoria Best Use Of, susţinută de Samsung sunt: Odyssey pentru “Concert la Injectoare” realizată pentru Rompetrol (Best Use of Viral Video), Apropo Media&Aegis Media pentru “Şofer de România” pentru ProMotor.ro (Best Use of Advertising Games), Interactions pentru lucrarea “Cu o floare nu se face primavara” pentru Hit Mail Group (Best use Of E-mail marketing) si iLeo pentru “Christmas Wishes” pentru Petrom (Best use of Banners) si lucrarea “Redescopera Romania” realizata tot pentru Petrom (Best Use of Social Media).

În categoria Campanii interactive, bronzul a fost câştigat de Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea “Şofer de România”, pentru ProMotor.ro. Argintul a fost obtinut de Kinecto cu lucrarea “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB, iar aurul a revenit Webstyler pentru lucrarea “Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.

Anul acesta, juriul a acordat şi un premiu special: pentru “Best use of Emotion in a technological environment” agenţiei Webstyler, cu lucrarea “Nu e poveste”, executată pentru A&D Pharma.



Click aici pentru lista câştigatorilor pe secţiuni (.pdf)

Cu ocazia aniversării a 10 ani, Internetics împreună cu URSUS, unul dintre sponsorii festivalului, au oferit anul acesta 10 premii speciale: lui Orlando Nicoară, pentru eforturile de promovare a industriei online din Romania; Grapefruit, pentru contribuţia la aparitia Internetics; Călin Fusu, pentru export românesc de proiecte şi nu doar de creiere; Asociaţiei LiterNet, pentru eficienţa în utilizarea Internetului într-un proiect cu resurse infime şi rezultate imense; IAB Romania, pentru contributia la evoluţia industriei online din România; Greenpixel şi Vodafone, pentru o relaţie de succes agenţie-client; Cristian Manafu, pentru contribuţia la educarea industriei online din România; Marius Ghenea, pentru susţinerea dezvoltării industriei online din România; Webstyler, agenţia primului deceniu Internetics şi IQads, pentru succesul unui proiect care îmbină impecabil atributele Internetics: comunicare, branding şi marketing online.

Tot în cadrul Galei de Premiere Internetics 10 ani au fost anunţaţi şi câştigatorii Teacher’s Film Festival 2010.

Ca urmare a parteneriatului dintre Teacher’s Film Festival şi The Institute, unitatea de business a Millenium People care se ocupă de organizarea Internetics, AdPrint (evenimente proprii) Effie, ADOR si ADC*RO, Teacher’s Film Festival 2010 s-a adresat în acest an agenţiilor de publicitate. Acestea au fost provocate să realizeze scurtmetraje de maximum 5 minute, cu tema România.



Premiul pentru Cel mai bun film a fost câştigat de Propaganda cu scurtmetrajul “Decât două scaune”. Pentru Cea mai buna imagine a fost premiată agenţia Hippos cu “ID Romania”, iar pentru Cel mai bun dialog agentia RUSU+BORTUN Brand Growers, cu scurtmetrajul “Aleea Scriitorilor”. Cel mai bun actor a fost desemnat Mihai Marinescu, pentru rolul din “Aleea Scriitorilor” (înscris de RUSU+BORTUN Brand Growers), iar titlul de Cea mai buna actriţă a revenit Mariei Olteanu, pentru rolul din “Azi despre mâine” (scurtmetraj înscris în competitie de MB Drăgan).

Premiul presei pentru Cel mai bun scenariu a fost acordat celor de la Friends Advertising pentru scurtmetrajul “Romania, je t’aime”.

×
Parteneri
Atenţionare meteo ANM: Ploi, vijelii, lapoviţă şi ninsoare
x close