×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Ziua mondială a televiziunii, sub semnul conținutului de calitate

21 Noi 2018   •   17:24
Ziua mondială a televiziunii, sub semnul conținutului de calitate 16

Ziua mondială a televiziunii este celebrată, an de an, pe 21 noiembrie, în urma rezoluției Adunării Generale a Organizațiilor Națiunilor Unite din 1996.

Tema sărbătorii din acest an este conținutul de calitate pe care acest mediu de comunicare îl oferă, având capacitatea de a informa, a distra și a inspira milioane de oameni.

Numai anul trecut, producția TV de ficțiune din Uniunea Europeană a însumat aproximativ 920 de titluri, echivalentul a 16.400 de episoade și 11.000 de ore, potrivit ultimului raport al Observatorului Audiovizual European.*

Un indicator clar al statutului televiziunii este și investiția în programe la nivel global, atât la nivelul conținutului original, cât și în achiziții. Datele stânse de IHS Markit în 27 de țări au situat această investiție în jurul sumei de 140 miliarde dolari, mai mult decât orice investiție făcută de alte platforme de conținut.*

Media timpului petrecut zilnic în fața televizorului în România este de 5,46 ore, țara noastră fiind lider detașat din punct de vedere al consumului TV în Europa, potrivit unui studiu EBU de anul trecut.

Televiziunile Intact Media Group ajung zilnic, prin programele de divertisment și informație difuzate, la aproximativ 9 milioane de români.* Mulțumim tuturor pentru încrederea acordată.

La mulți ani!

SURSE

1. European Audiovisual Observatory

2.IHS Markit Channels & Programming Intelligence - TV programming expenditure 2017 by region ($ billion) – date din 27 de țări

3 EBU avand la baza Eurobarometer 86, EBU Media Intelligence Service, Trust in Media (2017)

4. Kantar Media, Armadata, national, whole day, ian-oct 2018

 

 


credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati