×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Ana Smădeanu: A venit vremea lor!

11 Dec 2018   •   13:55
Ana Smădeanu: A venit vremea lor! 72

Antreprenorii români devin vizibili prin brandurilor lor. Este o realitate. Am spus-o în gând de vreo doi-trei ani și sunt pregătită să o spun cu voce tare. Nu mai aruncă pe tv spoturi fără noimă, fără pic de creativitate, fără un scenariu care să le pună în valoare brandul. Nu mai ies la rafturi fără un logo bine lucrat și, mai ales, nu mai scot produse fără șanse să concureze cu cele ale multinaționalelor. Au realizat că ambalajul, și la propriu, și la figurat, contează.

Haideți să facem un exercițiu de imaginație și să ne plimbăm printr-un supermarket. Mi-e greu să cred că nu vă atrag ambalajele frumoase cu denumiri românești! Ridicați-le și citiți numele producătorului! Nu vă sună cunoscut, așa că-l ”googleiți” și aflați că-i de-al nostru. După alte câteva search-uri aflați mai multe despre el, vă spuneți că a investit în brand, vă încearcă o oarecare mândrie că produsul românesc arată la fel de bine ca cel pe care-l știți deja de ceva ani de la producătorul străin și, uite așa, ajungeți să-l cumpărați.

Asta-i partea plină a paharului. Mai deschideți un ziar-două sau un site pe care-l citiți la cafeaua de dimineață și dați din nou peste produsul abia descoperit. Comunicarea lui constantă și bine aleasă vă dă încrederea în brand.

De ce? Pentru că valoarea unui brand nu crește dacă este depozitată într-un cont bancar sau într-un seif. Brandul nu este nici operă de artă, nici cash. Dar poate crea venituri consistente și constante, dacă investești în el. În ultimii ani „relația” dintre branduri și consumatori a luat amploare.

Mai multe, în revista Români care dezvoltă România, disponibilă de miercuri, 11 decembrie, la chioșcurile de presă împreună cu cotidianul Jurnalul.

sati