Antena 3 CNN Români care dezvoltă România Firmele românești, competiție dură cu multinaționalele pentru atragerea celor mai buni specialiști

Firmele românești, competiție dură cu multinaționalele pentru atragerea celor mai buni specialiști

Firmele românești, competiție dură cu multinaționalele pentru atragerea celor mai buni specialiști
20 Apr 2016   •   13:29

Competiția pentru cei mai buni angajați a devenit anul trecut tot mai dură, pe fondul unei creșteri economice substanțiale și a unui deficit de specialiști tot mai accentuat. Reducerea costurilor aferente recrutării, păstrarea unui nivel nu foarte ridicat al salariilor și motivarea angajaților au devenit prioritate pentru companiile românești, mai ales când vorbim despre o creștere cu peste 14% a salariului real în ianuarie 2016, față de ianuarie 2015, potrivit datelor INS. Un punct cheie în acest proces de eficientizare îl reprezintă brandul de angajator, a declarat George Carpov, Consultant Employer Branding.

„Având în vedere presiunea pe care o simt anumite companii din punct de vedere al recrutării, a apărut preocuparea față de brandul de angajator, ale cărui beneficii se extind dincolo de procesul de recrutare propriu-zis.

Vorbim, printre altele, despre costuri mai mici aferente recrutării, despre creșterea ratei de retenție în organizație, a motivării angajaților cu impact asupra performanțelor lor și, de ce nu, despre o imagine pozitivă în general”, a declarat Carpov.

Firmele românești sunt practic obligate să facă pași importanți în acest sens, mai ales dacă ținem cont de faptul că multinaționalele prezente pe piața locală au deja preocupări în acest sens, deoarece operează pe o piață globala și știu care sunt provocările ei.

----------------------------

Textul integral îl puteţi citi în revista Români care Dezvoltă România, care conţine și Top 100 Antreprenori Români, disponibilă în punctele de difuzare a presei.

×
Parteneri
Românii vor avea încă o zi liberă în plus în mini-vacanța de Paște
x close