Antena 3 Români care dezvoltă România Farmec(ul) cremelor autentice românești

Farmec(ul) cremelor autentice românești

27 Iun 2017   •   17:26
Farmec(ul) cremelor autentice românești

De 128 de ani, Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice și continuă să se mențină lider pe unul dintre cele mai competitive sectoare de piață. Condusă de Mircea Turdean, compania cu capital 100% românesc face cu succes concurență unor nume sonore la nivel internațional, iar brandurile sale sunt prezente în aproximativ 30 de țări, printre care Statele Unite ale Americii, Canada, Japonia, China, Emiratele Arabe Unite, Italia, Franța sau Spania. Gerovital – marca emblemă a companiei, este astăzi cel mai iubit brand românesc, apreciat de generații întregi de români.

Mircea Turdean și-a început cariera în cadrul Farmec în urmă cu peste 23 de ani, când s-a angajat ca cercetător. Astăzi, din poziția de director general, funcție pe care o ocupă din anul 2010, are o experiență vastă în domeniu, pentru a ști că succesul presupune respect și atenție față de colegii de muncă și față de consumatori, precum și dezvoltare pe toate planurile. Performanța este crezul său, iar strategia solidă de business pe care o realizează an de an reconfirmă poziția de lider a companiei pe piața românească a produselor cosmetice.

În urmă cu 128 de ani A preluat conducerea Farmec de la tatăl său, Liviu Turdean, și, prin viziune și dedicare, pe care le-a pre
Farmec(ul) cremelor autentice românești luat de la el,  a reușit să ducă mai departe tradiția Farmec, reinventând și inovând mereu portofoliul în funcție de dinamica pieței și noile cerințe ale consumatorilor. Iar, ținându-se cont de istoria remarcabilă a companiei, așteptările au fost foarte ridicate, însă mereu depășite cu succes.

Povestea Farmec începe în urmă cu 128 de ani. În 1967, Liviu Turdean a fost numit directorul fabricii, după care Farmec a devenit primul producător de creme și emulsii Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan din România. Acesta este și momentul în care a început ascensiunea Gerovital, astăzi un brand recunoscut în întreaga lume.

Farmec a fost un pionier pe piața de cosmetice din România încă de la început. A introdus în premieră pe piața autohtonă 
fabricarea produselor sub formă de spray, a lansat prima gamă românească pe bază de argilă, a dezvoltat cea mai importantă platformă de producție de cosmetice din țară și a creat una din cele mai performante divizii de distribuție la nivel național, Farmec fiind singurul producător de cosmetice din România cu distribuție directă.

Astăzi, sub conducerea lui Mircea Turdean, istoria merge mai departe. Compania clujeană deține un portofoliu generos de peste 600 de produse din game precum Farmec, Gerovital, Aslavital, Doina sau Triumf și Nufăr. Vedeta incontestabilă a acestui portofoliu, Gerovital, este o emblemă a frumuseții autohtone încă din anul 1967, când profesorul Ana Aslan a creat Gerovital H3 și a încredințat-o spre industrializare companiei clujene.

Mai multe, în revista Români care dezvoltă România, disponibilă de joi, 1 iunie, la chioșcurile de presă din toată țara.

×
x close