×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Gabriel Hizo: Veni, Vidi, Vici: cei mai admirați antreprenori

de Dan Vasilco Gabriel Hizo   •   11 Dec 2018   •   15:13
Gabriel Hizo: Veni, Vidi, Vici: cei mai admirați antreprenori 1047

Acest articol a fost scris la un calculator protejat de Bitdefender, în timp ce autorul stă pe un scaun ergonomic cumpărat de la Mobexpert, aşezat la un birou situat într-o clădire compartimentată cu rigips vândut de Dedeman.

Suntem în anul 2018 iar acum 20 de ani ca jurnalist era aproape imposibil să folosești un produs românesc ca să-ți faci măcar documentarea. Nu că și-ar fi propus cineva asta, însă cel mult pixul era românesc, Flaro, dar dacă aveai ceva pretenții foloseai Bic-urile la modă care, deși erau la fel de urâte măcar nu se usca pasta în ele la frig și nu curgeau prin buzunare la cald. În rest, se foloseau mașini de scris Olivetti ori Olimpia, hârtie adusă Dumnezeu-și-importatorul-știe-de-unde, articolele erau scrise cocoțați pe scaune aproape „ergonomice” luate în barter din vreun „angro” de la marginea Capitalei și asamblate pe vreun vapor care făcea naveta Izmir – Constanța. Asta în cazurile bune.

Într-un fel, evoluția economiei românești – industrie, retail, agricultură - se poate măsura în confortul și dotarea jurnaliștilor. Doar că, acest articol nu este despre viața grea a jurnaliștilor ci despre cea a antreprenorilor români cărora, e drept, uneori le place să le facă viața grea jurnaliștilor. Și ce e mai greu decât să faci un antreprenor român să spună pe care dintre concurenții lui îl admiră? Antreprenorii se admiră între ei, nu-i așa? Culmea, da, uneori se admiră! Realizatorii acestui catalog au descoperit asta în chestionarele pe care le-au completat aproape toți șefii de companii intervievați. N-o să aflați niciodată cum a fost fiecare răspuns și nici clasamentul exact, însă vi-i spunem pe primii 3: Dan Șucu, frații Pavăl, Florin Talpeș. La așa top 3, nici nu mai contează ordinea.

Mai multe, în revista Români care dezvoltă România, disponibilă de miercuri, 11 decembrie, la chioșcurile de presă împreună cu cotidianul Jurnalul.

sati