x close

Mihai Daraban: Promovarea companiilor românești pe piețele externe ar trebui să fie o prioritate națională

11 Dec 2018   •   14:01
Mihai Daraban: Promovarea companiilor românești pe piețele externe ar trebui să fie o prioritate națională

De la preluarea mandatului meu, promovarea companiilor românești a fost în permanență pe lista obiectivelor primordiale ale Camerei de Comerț și Industrie a României (CCIR).

Creșterea companiilor românești este una certă, însă ele trebuie sprijinite să iasă dincolo de frontierele Uniunii Europene. Aș îndrăzni să spun că  promovarea lor trebuie să fie o prioritate națională, iar companiile trebuie să simtă deschiderea statului român în acest obiectiv.

Pe de altă parte, dincolo de punerea în valoare a rezultatelor bune ale companiilor românești, trebuie să fim conștienți de faptul ca mediul de business din România se confruntă cu o serie de probleme cu impact negativ asupra capitalului autohton. Aceste probleme sunt birocrația sufocantă, lipsa autostrăzilor și criza acută a forței de muncă.

Pentru România urmează o altă etapă care prezintă provocări și care necesită o pregătire și o adaptare foarte amplă – aderarea la moneda unică europeană.

Mai multe, în revista Români care dezvoltă România, disponibilă de miercuri, 11 decembrie, la chioșcurile de presă împreună cu cotidianul Jurnalul.

Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati