Antena 3 CNN Români care dezvoltă România Români care dezvoltă România: Medlife - un succes românesc sută la sută

Români care dezvoltă România: Medlife - un succes românesc sută la sută

1 minut de citit Publicat la 13:19 27 Mai 2016 Modificat la 13:19 27 Mai 2016
medlifeee.jpg

Medlife este un brand exclusiv românesc, cu 20 de ani de activitate în domeniul medical de excelență. Este dovada că dacă o familie de români își pune în cap să transforme un vis mic, de apartament, într-un business mare cât să încapă într-un castel, sigur va reuși.

Povestea începe în 1995, când mama lui Mihai Marcu, medic pediatru, a cumpărat o cameră la etajul unei vile din București, unde și-a deschis un cabinet particular. Ei i s-a mai alăturat un medic, apoi încă unul, până când a cumpărat toată vila, în patru ani.

”Inițial firma se numea Codruța Med pentru simplul motiv că pe fiica doamnei avocat, care a ajutat-o pe mama să își facă firma, o chema Codruța. Mama mea, ca pediatru, avea grijă de ea. Și atunci mama a vrut să îi facă o surpriză frumoasă”, a spus Mihai Marcu, CEO Medlife.

O vreme, Mihai și fratele lui, Nicolae, au stat pe margine și au privit fascinați cum mama lor face revoluție în afaceri. Mihaela Marcu a făcut de una singură ceea ce nimeni nu a mai făcut până la ea.

Codruța Med s-a transformat în Medlife și în 2004 s-a deschis prima clinică din portofoliu: Medlife Grivița. Acum, Medlife are cea mai mare acoperire națională, cu peste 163 de clinici și centre medicale partenere.

Medlife a ajuns la 4.000 de angajați, dintre care 1.500 sunt medici. Aceștia pot face, într-o zi, 25.000 de analize, 3.000 de consultații și 100 de intervenții chirurgicale.

Cifra de afaceri Medlife a ajuns astăzi la peste o sută de milioane de euro.

 

×
x close