x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Români care dezvoltă România: Familia Marcu

de 12 Iul 2017   •   15:26
Români care dezvoltă România: Familia Marcu 72

Anul 2016 a fost un an al provocărilor pentru MedLife, un an de vârf, în care a reușit să obțină rezultate financiare remarcabile și să finalizeze listarea companiei la Bursa de Valori Bucuresti, cea mai mare ofertă publică inițială (IPO) derulată de o companie privată pe piața de capital românească.

21 decembrie 2016 a fost ziua în care acțiunile companiei au fost admise la tranzacționare pe piața reglemantată la vedere administrată de BVB, categoria Premium, având simbolul de tranzacționare „M”. Listarea a fost realizată prin oferta publică inițială inițiată de V4C Eastern Europe Holding V Limited și de International Finance Corporation, membru al Grupului Băncii Mondiale, prin vânzarea unui număr de 8.840.480 de acțiuni deținute de acționarii vânzători. Cei doi parteneri, V4C și IFC, au adus o contribuție importantă companiei MedLife, în special pe zona de achiziții, dovedindu-și angajamentul dezvoltării capitalului autohton și a domeniului medical privat.

În decursul anului 2016, MedLife s-a extins atât prin proiecte de tip greenfield, cât și prin achiziții. A inaugurat la Ploiești cea de-a 17-a hyperclinică din portofoliul companiei, care pune la dispoziția oamenilor servicii integrate de ambulator, imagistică și analize de laborator, toate sub același acoperiș.

Un an de referință Anul 2016 a însemnat pentru MedLife și finalizarea a cinci achiziții importante. Prin achiziția pachetului majoritar din cadrul grupului de firme DENT ESTET, MedLife a devenit liderul segmentului
de stomatologie, în timp ce achiziția Stem Cells Bank a însemnat pentru companie intrarea pe un nou segment de
business, fiind una dintre cele mai moderne și bine echipate bănci de celule stem din sud-estul Europei.

Lista achizițiilor continuă cu Centrul Medical Panduri, un operator de referință pe piața din Capitală, centrul de imagistică Prima Medical și a rețelei de laboratoare Diamed Center, aceasta stând la baza lansării brandului „Sfânta Maria”. MedLife a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri cumulată la nivel de grup de 123,3 milioane de euro, în creștere cu 34% față de anul precedent, când cifra de afaceri a fost de 91,6 milioane de euro. Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele obținute sunt în linie cu estimările inițiale și semnificativ peste ritmul de creștere a pieței.

Numărul arondaților la serviciile de prevenție și profilaxie medicală a depășit 500.000 de clienți, MedLife având o cotă de piață de peste 50% în sectorul corporate la nivel național.

Mai multe, în revista Români care dezvoltă România, disponibilă de joi, 1 iunie, la chioșcurile de presă din toată țara.

sati