×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Scandia Food - liderul pe piața conservelor pe bază de carne din România

de 14 Sep 2016   •   15:05
Scandia Food - liderul pe piața conservelor pe bază de carne din România 72

Fabrica are un istoric de aproape 100 de ani în Sibiu, în 2001 trecând printr-un proces de privatizare. Scandia Food devine o companie privată 100%, care în acest moment este lider pe piața conservelor pe bază de carne din România, conducând detaşat categoria pateului cu ficat, cu o cotă de piață în volum de peste 46% și acoperind şi alte segmente precum pate vegetal, carne și mâncare la conservă.

În anul 2010 au fost deschise două noi linii de business: restaurant quick service – există deja 3 restaurante în București, în marile centre comerciale, și producția de mezeluri.

Cea mai mare provocare a companiei a fost să facă aceste produse fără să cadă în tentația aditivilor alimentari, rămânând în același timp competitivi în industrie. Un inginer alimentar pasionat a căutat ani la rând rețeta perfectă pentru mâncare curată. „A luat fiecare ingredient care nu era natural și a căutat corespondentul în natură și funcționalitatea. A fost un proces îndelungat”, a explicat Andrei Ursulescu, CEO Scandia Food.

Mărcile deținute de companie sunt Scandia Sibiu, Bucegi, Sadu și, mai nou, marca premium Via, în portofoliul căreia se află pateuri fine la borcan, fără aditivi.

„Anul 2016 stă sub auspicii strategice, atât pe plan local cât și pe partea de export. În acest sens, analizăm oportunitățile de achiziție a unor noi companii cu care putem avea sinergii specifice industriei în care activăm”, declara Andrei Ursulescu, CEO Scandia Food.

 

sati