Antena 3 Emisiuni News Hour with CNN News Hour with CNN, lider absolut de audienţă între programele televiziunilor de ştiri. Pe segmentul comercial premium, audienţe triple faţă de următorul clasat

News Hour with CNN, lider absolut de audienţă între programele televiziunilor de ştiri. Pe segmentul comercial premium, audienţe triple faţă de următorul clasat

de Georgiana Adam    |    11 Mai 2021   •   17:13
News Hour with CNN, lider absolut de audienţă între programele televiziunilor de ştiri. Pe segmentul comercial premium, audienţe triple faţă de următorul clasat

Cel mai nou program lansat de Antena 3 împreună cu cea mai importantă reţea de televiziune de ştiri din lume, CNN, a avut audienţe uriaşe la prima ediţie.

"News Hour with CNN" a ţinut telespectatorii în fața televizoarelor şi a reușit să captiveze publicul comercial urban cu studii superioare, lăsând mult în urmă competitorii.

Este pentru prima dată când o televiziune din România produce un program în colaborare cu cea mai puternică rețea de știri mondială.

Prima ediție a "News Hour With CNN" s-a dovedit un real succes în rândul celor mai râvnite segmente de public de către agențiile de publicitate.

Astfel, audiența atinsă în cazul publicului comercial premium din mediul urban a fost de 11,7%, de aproape trei ori mai mare decât a următorului post de televiziune din clasament.

Audiența News Hour with CNN, 18+ URBAN AB

SURSA: Kantar Media

  • Antena 3 - 11,7%
  • Digi 24 - 4,1%
  • România TV - 4%
  • Realitatea Plus - 2,5%

Ana Maria Roman, Sabrina Preda şi Sergiu Cora au livrat cele mai bune şi corecte informații ale zilei, împreună cu reporterii speciali ai CNN, astfel că trendul s-a menținut şi în cazul segmentului de public urban, cu studii superioare.

Aici, cota de piață Antena 3 a fost de 10,7%, cu mai mult de trei puncte procentuale mai mare decât concurența.

Audiența News Hour with CNN, 18+ URBAN AB Studii Superioare

SURSA: Kantar Media

  • Antena 3 -10,7%
  • Digi 24 - 7,4%
  • România TV - 4,6%
  • Realitatea Plus - 2,7%

De altfel, pe întregul segment de public cu vârsta mai mare de 18 ani, din mediul urban, "News Hour with CNN" a fost lider absolut între televiziunile de știri. Şi aici vorbim despre o cotă de piață dublă faţă de următorul clasat.

Audienţa News Hour with CNN, 18+ URBAN

SURSA: Kantar Media

  • Antena 3 - 6,6%
  • Digi 24 - 3%
  • România TV - 3%
  • Realitatea Plus - 1,5%

Antena 3 a avut, de altfel, creșteri substanțiale ale audiențelor fața de săptămâna precedentă. Cel mai mare avans a fost înregistrat pe segmentul de public 25-54 urban premium cu studii superioare, unde creşterea a fost de 114%.

Evoluția audienței Antena 3 în comparație cu săptămâna precedentă

SURSA: Kantar Media

TARGET 3-7 MAI 10 MAI CREŞTERE

  • 18-49 Urban AB 3,7% 7,1% 92%
  • 25-54 Urban AB 3,9% 7,7% 97%
  • 25-54 Urban AB studii superioare 4,2% 9% 114%

Într-un moment de criză mondială în care conexiunile globale și influențele internaționale sunt tot mai vizibile iar publicul din România descoperă cât de important este să fii conectat la actualitatea internă și externă, parteneriatul dintre Antena 3 România și CNN, parafat în 2020, va oferi informație completă, onestă, competentă și exclusivă.

Odată cu lansarea "News Hour with CNN", Antena 3 a adus pe piaţă şi platforma de știri International News Powered by CNN.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
x close