Anunţ NASA: Au fost descoperite două exoplanete care seamănă cu Pământul

de D.D.   •   21 Dec 2011   •   08:00
Anunţ NASA: Au fost descoperite două exoplanete care seamănă cu Pământul 407
Foto: nasa.gov
Oamenii de ştiinţă ai NASA se află din ce în ce mai aproape de descoperirea unei planete din afara sistemului nostru solar care ar putea susţine viaţa. Prin intermediul unui studiu publicat de NASA, cercetătorii anunţă că au mai localizat două exoplanete, Kepler 20e şi Kepler 20f, care au dimensiuni apropiate cu cele ale Terrei şi orbitează în jurul unei stele similară cu Soarele.

Sunt două descoperiri de maximă importanţă care arată, pentru prima oară, că planete asemănătoare cu Pământul orbitează şi în jurul altor stele. Constituie de asemenea o premieră şi faptul că am putut să le localizăm”, a explicat cercetătorul Francois Fressin.

Cele două planete fac parte dintr-un sistem de cinci planete localizat la o departare de aproximativ 1.000 de ani lumină de Pământ.

Oamenii de ştiinţă au descoprit cele două planete cu ajutorul telescopului Kepler, care a fost creat în scopul de a detecta planete care pot susţine viaţa.