Antena 3 Life Știinţă Experimentul genetic care-i va schimba pentru totdeauna pe bărbaţi. Viaţa sexuală nu va mai fi la fel

de O.P.    |    28 Mai 2012   •   10:21

În urma unor experimente, cercetătorii au descoperit o genă, care este responsabilă de modul în care se produc spermatozoizii în organismul bărbaţilor.

Autorii studiului susţin că au găsit medicamentul care ar putea inhiba gena aceasta, fiind ca o pilulă anticoncepţională pentru bărbaţi. Oamenii de ştiinţă britanici, care au participat la acest experiment, au manipulat anumite gene ale cobailor, astfel, rozătoarele au devenit infertile.

După aceasta a urmat etapa în care au studiat mutaţiile genetice care au dus la infertilitate, identificând gena Katna1- ce are un rol important în producţia de spermatozoizi.

Fără această genă spermatozoizii nu se mai pot dezvolta complet. Cu toate că acest studiu a fost făcut pe şoareci de laborator, cercetătorii cred că aceleaşi rezultate le pot avea şi asupra bărbaţilor, fără efecte secundare, scrie BBC.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal