x close

Ce să mănânci și să bei după mesele copioase de sărbători ca să te simți mai bine

29 Dec 2015   •   14:02
Ce să mănânci și să bei după mesele copioase de sărbători ca să te simți mai bine Foto: Lyla.ro

Senzatia de balonare, durerile de burta, de cap si starea generala de greutate si lancezeala de dupa mesele copioase de sarbatori pot fi diminuate, chiar evitate daca mancam si bem anumite produse-remedii.

Iaurt grecesc cu fructe de padure
Chiar daca dupa o cina grea nu ai pofta de mic dejun a doua zi dimineata, nu sari peste aceasta masa importanta a zilei. Micul dejun este cel care-ti pune in miscare metabolismul pentru a digera bine pe parcursul zilei. Insa incepe cu un mic dejun usor, ideal fiind un iaurt grecesc simplu cu o mana de fructe de padure proaspete sau decongelate. Iaurtul contine lactobacilili, bacterii care ajuta la “calmarea” sistemului digestiv deseori “inflamat” de la prea multe produse zaharoase si de la alcool, explica medicul nutritionist Jessica Levinson.

Ceai verde
Pentru mai multa energie de dimineata, bea ceai verde (in locul sau pe langa cafea). Acesta este bogat in antioxidanti, reducand impactul negativ al mancarurilor prea bogate in grasimi si zaharuri asupra celulelor. Totodata, ceaiul verde contribuie la reglarea nivelului glicemiei in sange, reducand astfel poftele alimentare care apar deseori dupa un supraconsum de dulciul si alcool.

Continuarea pe Lyla.ro

Parteneri
Parteneri
sati