×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

REȚETĂ. Secretul pentru a face un smoothie sănătos și delicios. Iată ce trebuie să conțină

30 Apr 2019   •   21:35
REȚETĂ. Secretul pentru a face un smoothie sănătos și delicios. Iată ce trebuie să conțină 132
foto- Pexels

REȚETĂ. Un smoothie bine făcut poate ține loc de o masă. Și nu orice masă, ci una pregătită rapid și foarte sănătoasă, plină de vitamine, minerale, proteine.  Poate fi și o băutură delicioasă, dacă incluzi în componența ei fix ingredientele tale preferate, și poate ține loc de micul dejun sau de o gustare. 

REȚETĂ. Pasul 1. Alegerea fructelor

Alegeți cel puțin două tipuri de fructe, proaspete sau congelate. Pentru un smoothie mai sănătos, puteți opta și pentru adăugarea de legume. 

Exemple de fructe și legume perfecte pentru un smoothie: banane, fructe de pădure, pere, mere, pepene, piersică, kiwi, ananas, cireșe, mango, avocado, spanac, frunze de sfeclă, păpădie verde.

REȚETĂ. Pasul 2. Alegerea bazei

Adăugați 1-2 căni de lichid. Dacă fructele/legumele pe care le-ați ales sunt mai zemoase, puteți pune mai puțin lichid. 

Exemple: lapte, suc de fructe, cafea cu gheață, ceai verde cu gheață, apă/lapte cu nucă de cocos, apă. 

REȚETĂ. Pasul 3. Adăugați alte ingrediente în smoothie care să le dea consistența necesară și, în același timp, să îl facă și mai hrănitor. 

Exemple: unt de arahide, iaurt/kefir,cremă de brânză, cuburi de gheață, nucă de cocos, semințe de chia, ovăz. 

REȚETĂ. Pasul 4. Dați-i smoothie-ului o aromă

Pentru a-l aroma, puteți adăuga: zahăr, miere, sirop de arțar, smochine, extract de vanilie/migdale, scorțișoară, ierburi (mentă, busuioc). 

REȚETĂ. Pasul 5. Treceți smoothie-ul la ultimul nivel, adăugând alte elemente nutritive. 

Exemple: pudră de proteine, ulei de pește, goji, polen de albine, pudră cu vitamine, pudră de cacao, spirulină, probiotice.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati