Răspunsul companiei Ryanair pentru premierul Dacian Cioloș

11 Noi 2016   •   22:37
Răspunsul companiei Ryanair pentru premierul Dacian Cioloș

Compania aeriana low-cost Ryanair precizează că, în prezent, nu acceptă plăţi în lei pentru produsele achiziţionate la bordul aeronavelor, dar urmăreşte îmbunătăţirea fiecărui aspect al business-ului.

'Ne cerem scuze pentru incovenienţele cauzate, dar, în prezent, nu acceptam plăţi în moneda naţionala Leu (RON) pentru produsele achiziţionate la bord. În continuare urmărim îmbunătăţirea fiecărui aspect al business-ului nostru pentru o mai bună experienţă de zbor a clienţilor", afirmă reprezentanţii companiei într-un comunicat remis AGERPRES.

Aceste precizări vin după ce purtătorul de cuvânt al Guvernului, Liviu Iolu, a declarat, vineri, că premierul Dacian Cioloş a cerut o poziţie din partea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), după ce, aflat la bordul unui avion pe o cursă internă, nu a putut achita în lei produse aflate spre vânzare.

"Urmare a imposibilităţii de a achita produse în moneda naţională la bordul unui avion pe o cursă internă, premierul a cerut o poziţie de la ANPC şi o analiză a legislaţiei de la mai multe ministere cu atribuţii în domeniu", a precizat pentru AGERPRES Liviu Iolu.

Potrivit unor surse, incidentul s-a produs la bordul aeronavei unei companii low-cost cu care Dacian Cioloş s-a deplasat joi pe ruta Bucureşti-Timişoara.

Sursă: Agerpres
x close