Andreea Stroe şi Oana Stănciulescu au prezentat, în ediţia specială de la Antena 3, dedicată Zilei Naţionale a României, câteva argumente care vin să sprijine faptul că ISTORIA ne defineşte ca popor şi ca ea, prin continuitatea ei, trebuie să fie brandul de ţară.
Asta crede şi designerul vestimentar Adrian Oianu, un veşnic îndrăgostit de tradiţia românească şi de cultura poporului român, care a readus pe podiumurile lumii, dar şi pe stradă, motivele tradiţionale româneşti.
VOTEAZĂ AICI ŞI ALEGE BRANDUL ROMÂNIEI
Invitat în emisiune, maestrul Gheorghe Zamfir a afirmat că ideea că România este o ţară perenă vine dintr-un şir de evenimente istorice care au creat această perenitate. "Trebuie să ne legăm de valorile esenţiale care au pus o amprentă asupra poporului român", a mai spus maestrul Zamfir.
Antena 3 caută brandul de ţară. Tocmai de aceea, pe tot parcursul zilei de 1 Decembrie, cinci echipe de jurnalişti se vor întrece să-i convingă pe telespectatori să intre pe www.antena3.ro şi să voteze valoarea care cred ei că reprezintă cel mai bine România ca brand de ţară.
Membrii celor cinci echipe au pregătit surprize, momente inedite şi concursuri neaşteptate.
Citeşte şi:
BRAND DE ŢARĂ: Imaginea României, construită prin PERSONALITĂŢI