Antena 3 CNN Actualitate Brandul Iutta este acum parte din campania "România, tare de tot"

Brandul Iutta este acum parte din campania "România, tare de tot"

Brandul Iutta este acum parte din campania "România, tare de tot"
16 Sep 2014   •   17:42

Iutta este unul dintre brand-urile romanesti selectate sa fie promovate in campania “Romania tare de tot”, by Intact Media Group. Povestea Iutta, la fel ca toate istoriile de succes, nu seamana cu nimic altceva, este originala si frumoasa si, cand o auzi, parca o stii de cand lumea si te intrebi cum de n-ai avut tu aceasta idee extraordinara.

Nicoleta Chirică nu are nici 30 de ani și este creatoarea Iutta, nume care s-a impus rapid pe piaţa din România: genţile ei, cu modele tradiţionale româneşti imprimate, se află pe listele de preferinţe ale unui număr mare de femei din toată lumea amatoare de frumos.

“Mi-e greu să trag o linie între muncă şi viaţa mea de zi cu zi. Am ajuns să nu mai simt că muncesc”

Nicoleta Chirică are studii de Cibernetică, dar și de design, are și un MBA în sociologie și spune că, atunci când a pornit acest business, era sigură că va avea succes. Acum, gențile ei sunt cumpărate de doamne din România, dar și din Singapore, Franța, Finlanda, Moldova, Spania, Anglia, Suedia, Australia sau Canada.

Citeşte continuarea articolului pe blogul Intact Media Group.

×
Subiecte în articol: Intact Media Group
Parteneri
Românii care vor fi obligați să își instaleze al doilea contor pentru energie
x close