Antena 3 CNN Actualitate Michelle Obama a ajuns în România. Joi participă la Impact Bucharest

Michelle Obama a ajuns în România. Joi participă la Impact Bucharest

A.E.D.
3 minute de citit Publicat la 19:25 17 Sep 2025 Modificat la 23:47 17 Sep 2025
poza in care apare Michelle Obama
Din motive de securitate, agenda lui Michelle Obama pe durata vizitei sale în România este ținută secretă. Sursa foto: Getty Images

Fosta Primă Doamnă a SUA, Michelle Obama, a ajuns în noaptea de miercuri spre joi pentru prima dată în România. Ea va fi prezentă în cursul zilei de mâine pe scena de la Impact Bucharest (Impact CEE), cel mai important eveniment de business şi tehnologie din regiunea Europei de Sud-Est. În cadrul Impact CEE, soţia lui Barack Obama va avea o discuție liberă timp de oră. A doua ediție Impact Bucharest aduce în Bucureşti peste 200 experți și lideri de renume, dar și reprezentanți ai sectorului public. Aceștia dezbat timp de două zile provocările și oportunitățile din domenii precum economie, securitate cibernetică sau transformare digitală, a relatat Antena 3 CNN.

Michelle Obama, printre invitaţii de la Impact Bucharest

Conform Boarding Pass, site specializat în ştiri din aviaţie, Michelle Obama ajunge la miezul nopţii în Capitală la bordul unui avion privat. Fosta Primă Doamnă a Statelor Unite zboară din Providence (SUA) spre capitala României cu un avion privat de tip Gulfstream G550. Zborul este operat fără escală şi are o durată de aproape opt ore şi 15 minute.

Organizatorii de la Impact CEE au anunţat că soţia lui Barack Obama va participa la o discuţie moderată în cadrul celei de-a doua ediţii a evenimentului de business şi tehnologie Impact Bucharest, care va avea loc în perioada 17 - 18 septembrie.

Crescută în South Side, Chicago, Michelle Obama l-a cunoscut pe soţul ei, Barack Obama, în 1989, la firma de avocatură Sidley Austin LLP, unde a lucrat imediat după absolvirea Facultăţii de Drept de la Harvard. Dintre toate realizările sale, Fosta Primă Doamnă a SUA consideră că a fi mamă este cea mai mare reuşită a ei.

Cum au evoluat plăţile digitale: Inteligenţa Artificială (AI), impact major

Plățile instant au intrat rapid în viața cotidiană a românilor. De la plata cu cardul bancar, apoi la cele contactless, astăzi am ajuns să plătim tot mai des direct cu telefoanele mobile, ceasurile inteligente sau un cod QR. Doar anul trecut, volumul plăților instant aproape că s-a dublat la noi în țară. Însă, tehnologia și inovația nu se vor opri aici, spun cei din domeniu. Idei inovative, soluții tehnologice și start-up-uri de succes sunt prezentate zilele acestea la cea de-a doua ediție Impact Bucharest (Impact CEE).

"În primul rând, vreau să spun cât de încântat sunt să mă aflu aici, în Bucureşti şi ce eveniment extraordinar este Impact Bucharest. Compania Mastercard este încântată să aducă cea mai bună tehnologie globală, prezentată în manieră locală. Felul în care noi ne gândim la inteligenţa Artificială (AI) şi securitate este prin centrarea pe date prntru a genera o experienţă personalizată pentru consumatorii noştri şi să ne asigurăm că plăţile pe care le fac nu sunt doar personalizate ci şi «invizibile» şi fără fricţiuni", a declarat Kaushik Gopal, E.V.P. Services, companie globală de plăţi, pentru News Hour with CNN, emisiune difuzată de luni până vineri, de la 18:00, la Antena 3 CNN.

Ulterior, Kaushik Gopal a mai făcut următoarele precizări: "Ne concentrăm şi asupra consolidării încrederii în ecosistem, consumatori, comercianţi, toţi trebuie să aibă încredere să efectueze plăţi şi folosim şi Inteligenţa Artificială pentru a ne asigura că (n.r.: tranzacţiile) se desfăşoară în siguranţă, alături de investiţii semnificative din punct de vedere al securităţii cibernetice, asigurându-ne că plăţile sunt personalizate, dar şi fără riscuri, sigure şi inteligente".

Kaushik Gopal, E.V.P. Services, companie globală de plăţi: Credem că plăţile digitale şi plăţile fizice vor merge împreună, merg în aceeaşi direcţie şi vor continua să facă asta, iar noi jucăm un rol important în a modela acest trend în industrie, pe viitor. După cum am mai spus, facem investiţii semnificative, centrate pe tehnologie, pe a ne asigura că folosim puterea datelor pentru a ne susţine clienţii, menţionând că încrederea este extrem de importantă în ecosistem, personalizând experienţele pentru consumatori, iar asta este foarte foarte important. Şi, în cele din urmă, asigurându-ne că toată lumea înţelege ceva în care noi investim semnificativ pentru a educa publicul: că oamenii apreciază faptul că plăţile electronice şi tranzacţiile digitale sunt foarte sigure". 

La Impact Bucharest (Impact CEE) vor fi prezentate și tendințele de pe piață și cum se reflecta acestea asupra consumatorilor finali. Evenimentul continuă și joi, 18 septembrie, când pe scena Impact CEE va urca și fosta primă doamnă a Americii, Michelle Obama.  

Ştiri video recomandate
×

Fanatik

Antena Sport

Observator News

Parteneri
x close