Imaginea oficială a României în Franţa: Uşi închise, logo vechi, anunţuri false

08 Feb 2011   •   10:28

"Nu vreau să incriminez pe nimeni, dar mi-aş dori ca imaginea României în Franţa să fie alta". Aceste cuvinte aparţin unei utilizatoare a site-ului Antena3.ro, care ne-a trimis pe adresa de e-mail a redacţiei câteva imagini sugestive pentru modul în care turismul ţării noastre este promovat la Paris.

După ce a cheltuit milioane de euro pentru diverse logo-uri, brand-uri şi reclame, Ministerul Turismului a închis uşile promovării. Cel puţin aşa se întâmplă la Paris, unde Agenţia de Turism a României de pe strada Gaillon, în apropiere de Opera Garnier, după cum ne informează doamna Mihaela B., nu funcţionează.

"Afişul lipit pe uşă specifică reluarea activităţii după data de 8 februarie 2010!!!", mai scrie cititoarea Antena3.ro, care ne-a ataşat şi câteva fotografii care să dovedească lipsa unei activităţi de cel puţin un an. Pe acestea se observă cum nici sigla sloganului "Land of choice" nu a fost schimbată cu frunza din Grădina Carpaţilor. Să nu ne mai mirăm, aşadar, că din Franţa ne vin "turişti" doar pe căile expulzării.


Parteneri
x close