Îndemn neobişnuit al unei cunoscute mărci auto: „Nu cumpăraţi această maşină!”

de S.T.    |    13 Dec 2018   •   08:24
Îndemn neobişnuit al unei cunoscute mărci auto: „Nu cumpăraţi această maşină!” Foto: pixabay.com

În Germania, noua campanie Volvo spune „Nu cumpăraţi această maşină!”

Iniţial sloganul pare extras din lecţia de marketing „nu faceţi niciodată aceste lucruri”, dar de fapt se potriveşte cu strategia Volvo de a atrage şoferii spre abonamente asemănătoare serviciilor de streaming precum Netflix sau Spotify.

Clienţii plătesc o singură factură lunară care acoperă diverse taxe şi reparaţii - un plan care ar trebui să acopere jumătate din producţia companiei până în 2025. „Este foarte transparent, un mod de a avea o maşină fără complicaţii”, spune Hakan Samuelsson, CEO Volvo. Volvo declară că un abonament diferă de un contract de închiriere tradiţional prin faptul că nu există nici o taxă de plată în avans sau de închiriere, iar preţul include asigurarea, taxele, asistenţa rutieră şi servicii precum preluarea de la locuinţa dvs. şi montarea şi depozitarea anvelopelor de iarnă.

Parteneri
x close