Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor cere Realitatea TV să înceteze dezinformarea publicului

de M.Z.    |    01 Mar 2013   •   13:11

Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) cere Realitatea TV să înceteze de îndată dezinformarea publicului, după ce postul de televiziune a declanşat o campanie eronată de informare a telespectatorilor, pe tema unor rezultate punctuale furnizate de Serviciul Naţional de Măsurare a Audienţei TV (SNMATV), realizat de firma Kantar Media, se arată într-un comunicat de presă al asociaţiei.



"Având în vedere acest lucru, precum şi faptul că la întâlnirea avută la data de 27.02.2013 cu reprezentantul postului Realitatea TV, dna. Mura Frînculescu, analize relevante au fost prezentate şi înmânate dumneaei, facem publice aceste analize.

Solicităm ca Realitatea TV să difuzeze acest drept la replică şi să înceteze de îndată dezinformarea publicului.

Conform analizelor se observă că la data de 25.02.2013, pe intervalul orar 15:00-15:45, pe oricare dintre sferturile de oră au existat telespectatori care s-au uitat la postul Realitatea TV", se arată în documentul remis de Consiliul director al ARMA.



De asemenea, Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor mai precizează că "Realitatea TV a fost invitată încă din data de 27.02.2013 să discute subiectele care o preocupă cu Consiliul Director al ARMA, însă până la acest moment nu s-a primit niciun răspuns din partea reprezentanţilor staţiei.

Dorim să informăm publicul şi cu privire la faptul că Realitatea TV a făcut parte din comisia care, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 504/2002 a audiovizualului, a ales ca unic furnizor al datelor de audienţă TV compania Kantar Media", se arată în documentul amintit.







x close