Antena 3 CNN Actualitate Media Intact Media Group – Divizia TV anunţă lansarea unei noii strategii comerciale sub titulatura “Intact Media Auction”.

Intact Media Group – Divizia TV anunţă lansarea unei noii strategii comerciale sub titulatura “Intact Media Auction”.

Intact Media Group – Divizia TV anunţă lansarea unei noii strategii comerciale sub titulatura “Intact Media Auction”.
07 Noi 2011   •   18:43

Intact Media Auction reprezinta conceptul operational prin care se va licita public spatiul publicitar  “al statiilor TV detinute de grup.

Licitatia va fi derulata pe o platforma de tranzactionare electronica securizata, oferind atat agentiilor de publicitate cat si clientilor transparenta si garantia ahizitionarii de spatiu publicitar “GRP” pe tot parcursul anului 2012.

Pachetele de publicitate vor fi oferite consolidat, cu descarcare pe totate canalele TV ale grupului, garantand cumparatorilor performanta determinata a acestora si pretul unic de adjudecare.

Procesul de licitatie se va derula in mai multe etape, cuprinzand: prezentarea conceptului strategic al ofertei catre agentii si clienti, publicarea/transmiterea documentatiei aferente intregului proces , mecanica si calendarul licitatiei.

Televiziunile din portofoliul Intact Media Group insumeaza 6 milioane de telespectatori unici in fiecare zi. Fiecare dintre acesti telespectatori este un potential receptor al mesajului, prin urmare posibil consumator al produsului promovat. Achizitia acestor pachete de GRP-uri inseamna o planificare si targetare eficienta a mesajului fiecarui client. Practic, se va putea obtine la un pret optimizat un pachet multichannel reprezentativ , customizat – in functie de adresabilitatea fiecarui brand, de la family la premium consumers.

Statiile TV Intact au crescut constant cu 30% market share in ultimii 3 ani. Divizia TV reuneste cel  mai mare producator de divertisment local - Antena 1, cea mai titrata televiziune de stiri - Antena 3 , precum si  continut relevant targetat pe zona “young”, “smart women” si “men” prin canalele Antena 2, Euforia si GSP.

Prima etapa a acestui proiect va consta in prezentarea intregului concept, pe data de 17 noiembrie, la sediul Intact Media Center.

Agentiilor si clientilor li se vor expune cele mai eficiente modalitati de comunicare multichannel si cadrul legal de participare in acest proces, alaturi de pachetele oferite pentru licitatia ce va avea loc la data de 12 Decembrie.

Intact Media Auction reprezinta o oportunitate unica de a securiza un pachet de GRP-uri customizat, pe urmatorul an, de a va promova mesajul pe cea mai vizionata platforma TV din Romania si de a obtine best value for your money.

×
Subiecte în articol: Intact Media Group
Parteneri
Un nou val de aer rece va traversa România
x close