Antena 3 CNN Actualitate Media Seed Consultants pune pe hartă cele mai iubite branduri românești

Seed Consultants pune pe hartă cele mai iubite branduri românești

Seed Consultants pune pe hartă cele mai iubite branduri românești
24 Iul 2013   •   14:33

Seed Consultants anunță câștigătorii proiectului Harta Brandurilor Românești: Cotnari (Moldova), Murfatlar (Dobrogea), Dacia (Muntenia), Râureni (Oltenia), Cramele Recaș (Banat), Bace Toghiere (Crișana), Bizo (Maramureș), Bucovina (Bucovina), Luna Solai (Transilvania).

Lansată în cadrul campaniei Români buni Europeni, o inițiativă Intact Media Group, Harta Brandurilor Românești cartografiază cele mai iubite branduri românești de pe teritoriul țării. Timp de o lună, românii au putut să nominalizeze, în primă fază, iar apoi să voteze cele mai iubite branduri din zona din care provin. În funcție de tradiție și de specificul local, cele nouă regiuni și-au ales brandurile românești preferate.

Românii sunt mari iubitori de vin


Trei regiuni din România au susținut un brand de vin ca cel mai iubit brand românesc regional: Cramele Recaș în Banat, Murfatlar în Dobrogea și Cotnari în Moldova. Vinurile Corcova se numără și ele printre cele mai iubite branduri din Oltenia, clasându-se pe locul cinci. Dintre berile românești, doar Timișoreana și Ursus au reușit să ajungă printre finaliști.

Pe de altă parte, în Bucovina, cel mai iubit brand românesc este o apă: Bucovina, urmată îndeaproape de Dorna. Din aceeși categorie, Apa Minerală Lipova se află în top 5, în Crișana.

Brandurile românești din FMCG par a fi foarte apreciate de români, produsele de panificație Bizo au fost votate ca cel mai iubit brand din Maramureș, uleiurile Luna Solai în Transilvania, iar Râureni în Oltenia. Tradițiile românești sunt cu siguranță îndrăgite în Crișana cum sunt, de alfel, și poveștile lui Bace Toghiere. Iar Dacia, brandul care poartă numele istoric al regiunii din care provine, rămâne cel mai iubit brand românesc din Muntenia.

Nu putem spune despre români că nu își iubesc țara, brandurile turistice precum Delta Dunării sau Cimitirul Vesel de la Săpânța s-au clasat și ele printre finaliste. Puteți vedea mai jos top 5 branduri românești pentru fiecare regiune în parte.



Despre Români buni Europeni

“Români buni Europeni” este o inițiativă Intact Media Group menită să recunoască dar să și promoveze valorile românești cu rezonanță în Europa. Campania include un calendar de evenimente, acțiuni dedicate și programe derulate pe tot parcursul anului.

“Români buni Europeni” urmărește să sporească încrederea și motivația pentru implicare antreprenorială a celor care au idei valoroase ce se pot transforma în proiecte de succes. “Români buni Europeni” își propune să aducă românilor recunoașterea statutului de europeni. Prin oameni și fapte.

Despre Seed Consultants


Seed Consultants este singura agenție de branding Romania cu un partener de talie mondială, Landor Associates. Seed cultivă branduri românești seducătoare mici, medii și mari: Siveco Romania, Ecokit, Isotech, The Office, Silver Mountain, Austral, Petrom, Radio Zu, Aliphia, Ciserom, Careless Beauty, Gazeta Sporturilor, VIP Air, Galador, Agrofam, Angst, Vulping, Final Distribution, Novatik, Scandia Food.

 

 

×
Subiecte în articol: Intact Media Group
Parteneri
Termoenergetica opreşte apa caldă în 100 de blocuri din Bucureşti
x close