Antena 3 CNN Actualitate Media Televiziunile Intact Media Group, creşteri importante de audienţă în luna ianuarie a nului 2013

Televiziunile Intact Media Group, creşteri importante de audienţă în luna ianuarie a nului 2013

Televiziunile Intact Media Group, creşteri importante de audienţă în luna ianuarie a nului 2013
04 Feb 2013   •   17:31

În luna ianuarie, televiziunile Intact Media Group au înregistrat o creştere de audienţă faţă de 2012. În prime time, comparativ cu anul trecut, creşterea a fost de două puncte.

În prima luna a anului 2013, posturile TV Intact Media Group îşi apreciază cota de piaţă pe fiecare dintre intervalele orare, comparativ cu anul trecut în rândul publicului din întreg mediul urban. Cota de piaţă a trustului din care face parte Pro TV se depreciază în Day Time, în intervalul orar 10,00 -16,00.


Intact Media Group domină clasamentul trusturilor alcătuit în funcţie de cota de piaţă a televiziunilor în Whole Day. Intact Media Group înregistrează o medie a market share în luna ianuarie de 22,8% cu 3,1 puncte mai mult decât trustul concurent. Valoarea cotei de piaţă în Whole Day a Intact Media Group este pe un trend ascendent comparativ cu ianuarie 2012, luna faţă de care creşterea este de 1,5 puncte.



O diferenţă uriaşă de audienţă este înregistrată în Day Time, unde televiziunile Intact Media Group sunt pe primul loc, având o medie a cotei de piață pe luna ianuarie cu 9 puncte mai mare comparativ cu CME.

Emisiunile “Antenelor” care au performat în acest interval orar sunt Observatorul orei 13,00, apoi “Mireasa pentru fiul meu”, show-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida, lider de audientă într-o proporţie covârşitoare, dar şi“Previziunile zilei” de la Antena 3, talk-show care îi are la pupitru pe Sabina Iosub şi Niels Schnecker.

Intact Media Group este lider de audientă în Day Time şi pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.




Acces este un alt interval orar în care IMG conduce detaşat în topul audienţelor, având 5,2 puncte avans faţă de media înregistrată de televiziunile CME.

"Acces direct", show-ul de după-amiază al Antenei 1, prezentat de Simona
Gherghe, a fost lider de audientâ în luna ianuarie, atât în rândul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi cel al telespectatorilor care locuiesc în întreg mediul urban. Media cotei de piaţă a acestei emisiuni în luna ianuarie a fost de 20,7.

Emisiunile care au contribuit la leadership-ul televiziunilor Intact Media Group în
Acces sunt şi Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Călin, Mireasă pentru fiul meu, dar şi ştirile orei 18,00 de la Antena 3.




Late Fringe (23,00 - 02,00) este un alt interval orar în care posturile IMG sunt pe primul loc în topul audienţelor în funcţie de cota de piaţă înregistrată în ianuarie. Pe locul al doilea se situează CME, la 2,3 puncte diferenţă.

În acest interval orar sunt difuzate emisiuni cu mare success în rândul marelui public, “Un show pacatos”, cu Dan Capatos la pupitru, dar şi “In gura presei”, producţie realizată şi prezentată de Mircea Badea. Ştirile Antenei 3 transmise în acest interval orar au contribuit de asemenea la înregistrarea acestei cote de piaţă.




Televiziunile Intact au avut, de asemenea, o creştere consistentă a mediei cotei de piaţă în Prime Time în ianuarie 2013, comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut.

Show-uri precum "Plasă de stele" (prezentat de Dan Negru), "Top chef" (jurizat de chef Jospeh Hadad, Nicolai Tand şi Tudor Constantinescu), sau În puii mei (Mihai Bendeac), serialul "Dallas", talk-show-ul "Sinteza Zilei" (Mihai Gadea), sunt show-uri cu cote de piaţă importante, care au condus la înregistrarea unui market share al IMG de 22,4%, cu 1,8 puncte mai mult decât anul trecut.



×
Subiecte în articol: audiente Intact Media Group ianuarie
Parteneri
Români blocaţi de 24 de ore pe aeroportul din Dubai
x close