×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

The Economist despre scandalul frunzei: În România s-ar putea să meargă

05 Aug 2010   •   22:38
The Economist despre scandalul frunzei: În România s-ar putea să meargă 16
Foto: The Economist

Frunza din logo-ul turistic lansat la expoziţia de la Shanghai de România este luată în derâdere şi de jurnaliştii de la The Economist. Potrivit acostora, a încerca să atragi turiştii printr-o campanie care începe cu un scandal nu e chiar cea mai bună cale, dar în România ar putea să meargă.

?A începe o campanie promoţională cu un scandal de plagiat nu este cel mai ortodox mod de a atrage clienţii. Dar în România s-ar putea să meargă? scriu jurnaliştii de la The Economist.

Publicaţia menţionează că ?scandalul frunzei? vine la numai câteva săptămâni de la prezentarea concluziilor raportului CE pe Justiţie care evidenţia problemele legate de corupţie şi reformele juridice din România.

Antena3.ro


credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati