Antena 3 CNN Actualitate Media Vara 2013: mai mulţi telespectatori pentru televizunile Intact comparativ cu anul trecut

Vara 2013: mai mulţi telespectatori pentru televizunile Intact comparativ cu anul trecut

Vara 2013: mai mulţi telespectatori pentru televizunile Intact comparativ cu anul trecut
03 Sep 2013   •   13:11

Televiziunile INTACT MEDIA GROUP își sporesc numărul telespectatorilor din rândul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 în lunile ianuarie - august 2013 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Curbele ascendente se înregistrează pe toate intervalele orare ale zilei. Emisiunile de mare anvergură pe care Antena 1 le-a avut în acest an, talk-show-urile Antenei 3, producțiile mondene ale Antenei 2, serialele Euforia dar și transmisiunile speciale ale GSP TV au avut un impact direct și pozitiv asupra publicului comercial, numărul de telespectatori fiind în creștere de la un an la altul.



Trendul ascendent al televiziunilor Grupului Intact se poate observa și pentru targetul All Urban. “Antenele” sunt lider de audiență pe importante intervale orare, dupa cum se poate observa în tabelul de mai jos. Posturile Intact dețin supremația și își consolidează poziția de lider în Whole Day, Day Time, Acces, Late Fringe și All Day.



De asemenea, televiziunile Grupului Intact înregistrează creșteri, în perioada lunilor de vară ale acestui an pe toate intervalele, comparativ cu 2012, pe targetul comercial.



Creșteri în perioada iulie - august 2013 comparativ cu vara anului 2012 se înregistrează și în rândul publicului din întreg mediul urban. “Mireasă pentru fiul meu”, “Acces Direct”, “Burlacul”, “Splash- vedete la apă”, “Te pui cu blondele”, emisiunile marca Observator, Știrile Antenei 3, Sinteza Zilei, “În gura presei” sunt doar câteva dintre show-urile care au contribuit la creșterile înregistrate în lunile de vară.



(Sursa: Kantar Media; Target: All Urban, 18 – 49 Urban).

×
Subiecte în articol: Intact Media Group
Parteneri
Schema mafiei din România. Susţinere de la nivel înalt
x close