×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Poziția Orange, după incidentul de rețea de miercuri. Operatorul de telefonie mobilă cere scuze clienților pentru disconfortul creat

27 Mar 2019   •   21:17
Poziția Orange, după incidentul de rețea de miercuri. Operatorul de telefonie mobilă cere scuze clienților pentru disconfortul creat 16

Rețelele de date și voce nu au funcționat miercuri în mai multe localități din țară. Totul a început în jurul orei 14.30.

Serviciile nu au fost disponibile în mai multe orașe.

Operatorul de telefonie mobilă au avut  3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Două dintre secționări au fost simultane.

Orange a trimis un comunicat de presă prin care a explicat problemele pe care le-a întâmpinat și a cerut scuze clienților.

”Astăzi, începând cu ora 14:34, o parte dintre clienţii noştri au întâmpinat dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicațiilor Orange. Această situaţie a apărut ca urmare a unor secționări multiple simultane ale magistralelor principale de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Echipele noastre tehnice au intervenit prompt pe teren și au repus serviciile în funcțiune gradual, începând cu ora 16:40. Serviciile au revenit la parametri normali de funcționare la ora 17:40. Secționările care au afectat rețeaua de fibră optică au fost cauzate de o alunecare de teren în județul Mehedinți și de lucrări de construcții civile, fără legătură cu rețeaua Orange, în județele Brașov și Bistrița-Năsăud. Din păcate, astfel de situații nu sunt izolate, doar anul trecut ne-am confruntat cu peste 1200 de incidente de secționare a fibrei, majoritatea fără impact asupra serviciilor oferite clienților noștri. De regulă, acestea nu au impactul avariei de astăzi, deoarece în rețeaua Orange folosim dublă protecție și, în anumite cazuri, chiar triplă protecție a infrastructurii de fibră optică. Situația excepțională de astăzi a apărut din cauza faptului că toate cele trei inele de protecție a magistralelor principale de fibra optică au fost secționate simultan, conducând la izolarea unor echipamente și platforme de servicii critice pentru rețea.

Regretăm disconfortul creat și le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere.”, au transmis reprezentanții Orange.

    Citeşte mai multe despre:  

  • orange
credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati