×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Sinteza zilei: EXPERTIZA unui specialist în aviaţie. CUM se comportă avionul de tip BN 2 în condiţii de umiditate şi ceaţă

de A.M.P   •   22 Ian 2014   •   22:43
Mihai Gâdea a prezentat, în ediţia de miercuri a emisiunii "Sinteza zilei" expertiza unui specialistului în aviaţie Mihai Şerban, fost pilot de încercare la fabrica care a construit aparatele de zbor de tip BN2.

Având la dispoziţie un avion de acelaşi model cu cel pilotat de Adrian Iovan, pentru ultima oară, fostul pilot Mihai Şerban a explicat CONCRET cum se comportă o astfel de aeronavă în situaţii de umiditate şi ceaţă, şi care sunt măsurile pe un pilot le poate lua în situaţii extreme.

"Avionul nu ar fi trebuit să cadă pentru că, aşa cum e construit şi dotat, are tot ce trebuie ca să zboare ca un avion de linie. Este un avion sigur", a declarat fostul pilot la Antena 3, subliniind că acest avion uşor nu este un coşciug zburător, aşa cum s-a vehiculat în presă.

Fostul pilot a mai afirmat că avionul este dotat cu un sistem 406, care "presupune un pachet, un semnal codat digital care se emite către un satelit al sistemului COSPAS", doar că România nu este membru COSPAS pentru a putea recepţiona semnalul emis.


Mihai Şerban a declarat că motivul pentru care elicopterul de la Câmpia Turzii nu a fost ridicat de la sol pentru a partcipa la căutarea epavei şi a supravieţuitorilor este acela că nu mai avea echipaj valid.

"Nu zburase în ultimele şase luni. Nu e prima păcăleală pe care o suferim în aviaţie", a spus fostul pilot de încercare la Antena 3.



credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati