Antena 3 CNN Actualitate Scandalul reabilitării planșeului Unirii. Băluță acuză că Nicușor Dan nu semnează avizul și face glume despre castorii din Cehia

Scandalul reabilitării planșeului Unirii. Băluță acuză că Nicușor Dan nu semnează avizul și face glume despre castorii din Cehia

G.M.
1 minut de citit Publicat la 10:05 11 Feb 2025 Modificat la 10:05 11 Feb 2025
Imagini de sub planșeul de la Piața Unirii care stă să se prăbușească. Sursă foto: Primăria Sector 4

Lucrările de reabilitare a Planşeului de la Piaţa Unirii nu pot începe pentru că lipseşte avizul semnat de Nicuşor Dan. Daniel Băluţă îl acuză pe primarul general că refuză, acum, să semneze avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie, deşi, în urmă cu doar două săptămâni, declara că urmează să elibereze documentul. Între timp, au fost obţinute toate cele 35 de documente necesare începerii lucrărilor. 

Lucrările pentru reabilitarea plăcii de beton, despre care se vorbește deja de ani de zile, nu pot începe din cauza blocajelor administrative. Deși edilul sectorului 4 a obţinut aproape toate avizele necesare, inclusiv pe cele de la Apele Române, MAPN sau ISU, lipseşte doar cel semnat de Primarul General.

Daniel Băluță: "Sunt fără TVA, aproape 800.000 de milioane de lei alocați de Guvernul României prin acea ordonanță de urgență, întrucât guvernul a înțeles încă de la acea vreme cât de mare este urgență că podul vechi de 100 de ani din centrul Bucureștiului să fie refăcut cât mai rapid, lucru pe care primarul general refuză să îl priceapă. spre exemplu, de două săptămâni așteptăm cu sufletul la gură ca primarul general, intrat deja în campanie electorală pentru funcția de președinte al României să își facă timp să își ia măcar un pic în serios atribuțiile de primar general și să semneze așa cum a promis public acum 2 săptămâni.

Nu știm cât va mai dura până când domnul primar general va consideră că se vor putea începe lucrările la planșeul unirii, dar am aflat că există o alternativă, în Cehia, de exemplu, castorii au reușit în doar 2 zile să construiască un baraj pentru care autoritățile încă cereau autorizații."

Contractul pentru execuţia lucrărilor a fost semnat încă din ianuarie anul trecut. Edilul Sectorului 4 acuză că situația s-a agravat, iar prăbușirea totală a structurii este un risc real.

Prin zona pasajului şi planșeului Unirii trec zilnic aproximativ 100.000 de mașini, iar expertizele făcute de specialiști arată că în continuare infrastructura acestei zone reprezintă un pericol iminent pentru siguranța tuturor celor care o tranzitează.

Planşeul de la Unirii a fost construit în 1934.

Citește și De la ce a pornit scandalul de la Unirii. Nicușor Dan: „Să-și strângă gardurile” / Băluță: „Vrea să fie un împărat al Bucureștiului”

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole