Antena 3 CNN Români care dezvoltă România Ieftin şi bun, şi online şi în magazine | Români care dezvoltă România

Ieftin şi bun, şi online şi în magazine | Români care dezvoltă România

Redacția Antena 3 CNN
2 minute de citit Publicat la 11:21 18 Dec 2023 Modificat la 11:21 18 Dec 2023

În special, datorită investiţiilor în tehnologii moderne, compania a rezistat, s-a dezvoltat şi a ajuns la afaceri de peste 1 miliard de euro anual. De aproape 10 ani, vânzările se bazează pe strategia omnicanal.

Raul Filip, director achiziţii Altex: „Strategia omnicanal îmbină canalele de cumpărare, magazinele fizice, magazinul online, aplicaţia, astfel încât clientul poate beneficia de avantajele fiecăruia dintre ele, de la experienţa în magazin la uşurinţa de cumpărare în aplicaţie prin câţiva paşi.”

Dar investiţiile se fac şi în magazinele fizice. Peste 30 de milioane de euro anual în extinderea reţelei ce are acum 130 de magazine la nivel naţional, dintre care 10 deschise doar anul acesta. 

Edvin Abdulachim, director comercial Altex: „Şi pentru anul viitor avem aceeaşi strategie, aceeaşi direcţie, avem planificate anumite deschideri în  Bucureşti, Botoşani, Giurgiu, Piteşti, Hunedoara, Timişoara“.

Gama de produse puse în vânzare în marketplace s-a extins şi ea semnificativ în ultimul an. 

Monica Ciolănel, director marketplace Altex: „Categorii pe care le-am deschis prin marketplace sunt produse pentru casă şi grădină, jucării, bircolaj, sport, chiar şi băuturi Suntem singurul marketplace care oferă taxă unică pe comandă.”

Taxa unică de livrare înseamnă, concret, că un client poate adăuga într-o comandă produse de la oricâţi vânzători si va plăti o singură taxă ca să le primească. Din strategia de dezvoltare face parte şi investiția de peste 37 de milioane de euro în centrul logistic de lângă București, în comuna Dragomirești Vale, un spaţiu de peste 200.000 mp care asigură eficientizarea serviciilor de depozitare. Şi pentru că în vremurile acestea o companie nu poate rămâne indiferentă la schimbările de mediu, Altex se implică constant în reciclarea echipamentelor electrocasnice vechi, poluante, mari consumatoare de energie şi a dezvoltat un program propriu „Rabla pentru Electrocasnice”.  

Edvin Abdulachim, director comercial Altex: „Noi ne propunem să preluăm produsul vechi din casele consumatorilor în vederea reciclării. Acest lucru se face în mod gratuit şi totodată oferim clientului un voucher de 150 de lei pentru achiziţii ulterioare.” 

În decursul a 10 ani, compania a contribuit semnificativ la colectarea echipamentelor electronice și electrocasnice și a reciclat aproximativ 144.000 de tone de astfel de deşeuri.

  • Retailerul asigură peste 4.000 de locuri de muncă în mod direct
  • Strategia Omnichannel oferă clienţilor aceleaşi experienţe şi online şi în magazine şi în aplicaţia pentru mobil
  • Peste 37 de milioane de euro au fost investite în spaţiul logistic de la Dragomireşti Vale
  • Compania a dezvoltat propriul program „Rabla pentru electrocasnice”
  • Altex a reciclat aproximativ 144.000 de tone de deşeuri de echipamente electrice şi electronice

×
x close