BLACK FRIDAY 2017. Adevărul despre cheltuielile de BLACK FRIDAY 2017

15 Noi 2017   •   14:44
BLACK FRIDAY 2017. Adevărul despre cheltuielile de BLACK FRIDAY 2017

Societatea de credite de consum Cetelem IFN estimează o creştere cu 15% a vânzărilor de Black Friday, faţă de ediţia de anul trecut, această ţintă fiind justificată de implementarea noului proces de analiză a cererilor de credit care durează aproximativ zece minute, a precizat Liviu Purcărea, director dezvoltare business şi reţea parteneri retail Cetelem IFN.

Un interval de timp de aproximativ zece minute pentru preaprobarea creditelor şi o tombolă pentru tranzacţiile efectuate cu cardurile de credit sunt ofertele Cetelem IFN pentru weekend-ul Black Friday. În plus, toţi clienţii care folosesc cardul Cetelem pentru cumpărături în cursul weekendului 17-19 noiembrie vor fi înscrişi automat la o tombolă la care pot câştiga o sumă echivalentă cu valoarea cumpărăturilor achitate în acest weekend, până la valoarea maximă de 3.000 de lei, a adăugat reprezentantul Cetelem IFN.

Aceste oferte se adaugă programului permanent de loialitate implementat de Cetelem pentru toţi utilizatorii cardurilor de credit în 2017, precum rambursarea unei sume nete reprezentând 2% din valoarea plăţilor facturilor la utilităţi şi a cumpărăturilor efectuate în benzinării.

Cetelem IFN este o instituţie financiară nebancară care oferă finanţare în magazine la locul vânzării sau în showroom pentru creditele auto. În plus, compania a pus la punct un proces de vânzare la distanţă prin care oferă clienţilor cu proiecte mai mari credite de nevoi personale şi refinanţare.

Cetelem IFN face parte din grupul financiar francez BNP Paribas Personal Finance, iar portofoliul său include carduri de credit sub sigla Mastercard, credite auto, asigurări, credite de nevoi personale cu acordare prin telefon, Internet sau prin reţeaua de agenţii proprii. Compania are peste 1,2 milioane de clienţi români, în cei peste 14 ani de prezenţă pe piaţa locală

Sursă: Agerpres
Parteneri
x close