Probleme pentru clienții Raiffeisen Bank în această dimineață. Nu și-au putut folosi cardurile

21 Oct 2017   •   10:21
Probleme pentru clienții Raiffeisen Bank în această dimineață. Nu și-au putut folosi cardurile

Clienții Raiffeisen au avut probleme sâmbătă dimineața în a-și folosi cardurile bancare, atât la ATM-uri, cât și prin serviciile de online banking. Între timp, tranzacțiile cu card, ATM și POS funcționează. 

"In urma penei de curent de astazi, din nordul capitalei, intampinam un incident din cauza caruia, momentan, nu functioneaza urmatoarele servicii:
- call-center
- aplicatiile online banking
- tranzactii cu cardul sau prin ATM
Lucram la remedierea cat mai rapida a situatiei si vom reveni cu update-uri.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create", se arată într-un mesaj postat pe Facebook-ul băncii. 

UPDATE 9:58: site-ul este functional. Vom reveni si acolo cu update-uri. Lucram la remedierea aplicatiilor de internet si mobile banking.

UPDATE 9:23: Incepand cu ora 9:20 puteti suna si primi consultanta de la colegii nostri din Call Center (*2000). 
Tranzactiile prin card, ATM si POS functioneaza de la ora 9:00.
Lucram la remedierea: site Raiffeisen bank si aplicatii online banking.

UPDATE 9:00: tranzactiile prin card, ATM si POS functioneaza, in acest moment.
Lucram, in continuare, la remediere: call-center, site Raiffeisen Bank si aplicatii online banking

 

x close