×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Alimentele pe care trebuie să le mănânci în funcție de vârstă. Află și tu care sunt produsele benefice pentru tine

17 Mai 2018   •   15:26
Alimentele pe care trebuie să le mănânci în funcție de vârstă. Află și tu care sunt produsele benefice pentru tine 132

Fiecare etapă a vieţii este caracterizată prin nevoi speciale. Din acest motiv, alimentaţia poate varia în funcţie de vârstă. 

Adolescenţii au nevoie de calciu şi vitamina D

Adolescenţii sunt în curs de formare al masei osoase, acest proces continuând şi după atingerea vârstei de 20 de ani. De aceea, este extrem de important să oferim organismului substanţele nutritive potrivite sub formă de calciu şi vitamina D, care se găsesc în alimente că lapte slab, iaurt sau brânză de casă. Tot în această perioadă, corpul adolescenţilor îşi formează masa musculară, proces care necesită prezenţa în alimentaţie a cât mai multor proteine sănătoase, care se găsesc în peşte, pui, carne slabă şi proteine vegetale, cum este soia.

Proteinele, sunt recomandate în formarea musculară a tinerilor
  
La vârsta adultă, consolidarea şi menţinerea masei musculare reprezintă una din principalele arme de luptă împotrivă creşterii în greutate care apare pe măsură ce avansam în vârstă.
Nevoile energetice pe care le avem depind, în mare parte, de cantitatea de muşchi pe care o deţinem, întrucât ţesuturile musculare consuma mai multe calorii decât orice alte ţesuturi din corp. Proteinele sunt cheia în procesul de formare a masei musculare. Este indicat să consumăm proteine din carne slabă, peşte, pui, proteine de soia şi produse lactate.  

Ai trecut de vârsta a doua? Protejează-ţi articulaţiile şi oasele!
  
Oasele şi articulaţiile nu mai sunt la fel de rezistente că în tinereţe, dar nu înseamnă că putem să renunţăm la practicarea exerciţiilor. Sportul şi mişcarea ne ajută să nu luăm în greutate, ne fac oasele mai rezistente, precum şi creierul şi sistemul cardiovascular. Combinaţia dintre alimentaţie sănătoasă şi mişcare este unul dintre cele mai bune remedii împotrivă îmbătrânirii.  
Toate alimentele care au că sursă plantele sunt surse preţioase de antioxidanţi. Ele sunt săţioase şi nu conţin multe calorii, fiind un aliat de nădejde în luptă împotrivă kilogramelor în plus.

Sursa: eva.ro.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati