Antena 3 CNN Life Au anunțat compania de telefonie mobilă că fiul lor a murit și vor să închidă abonamentul. Răspunsul inimaginabil pe care l-au primit

Au anunțat compania de telefonie mobilă că fiul lor a murit și vor să închidă abonamentul. Răspunsul inimaginabil pe care l-au primit

Au anunțat compania de telefonie mobilă că fiul lor a murit și vor să închidă abonamentul. Răspunsul inimaginabil pe care l-au primit
Sursa foto: foto: Pixabay.com
09 Noi 2017   •   08:59

Un tata indurerat a primit cel mai dur raspuns de la o companie de telefonie mobila dupa ce acestia au refuzat sa rezilieze abonamentul fiului sau decedat.

Ben, in varsta de 14 ani, avea telefonul mobil la el atunci cand a sarit de pe un pod si s-a sinucis. Peter, tatal baiatului, a incercat sa rezilieze contractul pentru abonamentul fiului sau, insa a primit urmatorul mesaj: "Puteti sa vindeti telefonul si accesoriile pentru a plati taxa de reziliere".

Bărbatul le-a raspuns si a publicat toata povestea pe pagina sa de Facebook. La scurt timp, aceasta conversatie a ajuns virala si imediat a fost contactat de compania de telefonie mobila care si-a cerut scuze si a reziliat contractul.

Insa intre solicitare si data rezilierii a trecut o luna. Peter spune ca acum el si sotia lui se gandesc sa-si faca abonamente la alta companie de telefonie mobila, dupa "compasiunea" pe care a aratat-o compania pentru tragedia lor.

×
Subiecte în articol: poveste virala
Parteneri
Șeful Serviciului Secret din România, întâlnire de taină la Damasc
x close