Antena 3 Life Știinţă Anunţul făcut de oamenii de ştiinţă din SUA. "Este REVOLUŢIONAR în materie de genetică"

de O.P.    |    09 Mai 2013   •   10:22

În jurnalul de Reproducere Umană a fost publicată informaţia potrivit căreia, oamenii de ştiinţă din New Jersey au reuşit să creeze "imposibilul" - primii bebeluşi modificaţi genetic.

Cercetătorii de la Institutul pentru Medicină Reproducătoare şi Ştiinţă (New Jersey) au publicat o lucrare despre posibilele consecinţe genetice ale modificării genetice umane, în cazul a 30 de bebeluşi, care au fost luaţi în calcul ca subiecţi ai acestui studiu.

Pentru realizarea acestui experiment, cercetătorii au folosit gene de la trei persoane: mama, tatăl copilului, dar şi de la o terţă persoană, o a doua femeie, pentru a ajuta astfel alte femei care se luptă cu probleme de fertilitate.

Profesorul Jacques Cohen, coordonatorul acestui proiect îndrăzneţ, dar controversat, a ajuns la concluzia că infertilitatea ţine de defectele din structura celulară a ovulelor. Aşadar, pentru a remedia problema, profesorul a colectat ovule de la o femeie sănătoasă, pe care le-a implantat în ovulele femeii infertile.

Întrucât mitocondriile conţin material genetic, cei 30 de copii născuţi în urma acestui procedeu s-au născut cu gene aparţinând tuturor celor trei „părinţi".

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal