Un obiect neobișnuit a fost descoperit de NASA în Sistemul nostru Solar

de A.M.P   •   25 Sep 2017   •   20:11
Un obiect neobișnuit a fost descoperit de NASA în Sistemul nostru Solar 482
Foto: pixabay.com

Astronomii au observat un corp ceresc bizar în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter. Cele două formațiuni observate orbitează una în jurul celeilalte şi prezintă trăsături asemănătoare cometelor, inclusiv o coamă luminoasă şi o coadă lungă. Specialiştii au clasificat corpul ceresc ca fiind primul asteroid binar, scrie descoperă.ro.

În urma observaţiilor realizate cu Telescopul Spaţial Hubble a fost detectat asteroidul 288P, situat în centura de asteroizi dintre Marte şi Jupiter. Dar la o analiză mai atentă specialiştii au realizat că nu este vorba despre un singur asteroid, ci sunt doi, cu o masă şi mărime asemănătoare.

Science Daily notează că aceștia orbitează unul în jurul celuilalt la o distanţă de 100 de kilometri unul faţă de celălalt.