×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Cele 3 sporturi recomandate pentru a tine doctorul departe

08 Apr 2019   •   18:49
Cele 3 sporturi recomandate pentru a tine doctorul departe  172

 

Activitatea fizică nu mai face parte din programul de zi cu zi al oamenilor. Lipsa sportului se observă din ce în ce mai mult, mai ales când apar kilogramele în plus. Persoanele care au un loc de muncă la birou, unde trebuie să stea 8 ore pe zi pe scaun, sunt obișnuite să aibă un stil de viață nesănătos. Iar aici intervine și alimentația, care este destul de neglijată. Este mult mai simplu și rapid să consumi hrană de tip fast food, decât să-ți pregătești acasă o mâncare bogată în proteine. Dacă te-a pus pe gânduri această situație, noi venim în ajutor și îți expunem cele mai potrivite sporturi în materie de sănătate.

Înotul reduce riscul apariției diabetului

Diabetul este boala secolului XXI, din ce în ce mai mulți oameni se confruntă cu această boală. Totul provine de la consumul excesiv de zahăr și stresul acumulat în timp. Netratarea lui poate complica foarte mult situația și pot apărea probleme foarte grave, așa că cel mai bine este să previi. Dacă nu știi ce echipament să utilizezi la bazin, atunci e timpul să începi căutarea. Alege costume pentru înot care te fac să te simți în largul tău. Înotul este sportul care reduce riscul apariției diabetului de tip 2. Fiecare 500 de calorii arse printr-un exercițiu aerobic poate evita apariția acestei afecțiuni cu 6%. În cazul în care nu găsești accesoriile necesare, Decathlon vine în ajutorul tău cu absolut tot ce ai nevoie. Sfat: începe cursurile de înot. Dacă înoți aproximativ de 3 ori pe săptămână, câte 40 de minute de fiecare dată, vei arde, în medie, 90 de calorii. În cazul diabetului de tip 1, înotul te ajută deoarece mărește sensibilitatea organismului la insulină. Nu sta pe gânduri! Sănătatea primează întotdeauna. Tu decizi ce este mai bine pentru tine!

Ciclismul - un sistem circulator și respirator mai bun

Nu ai bicicletă? Nu este nicio problemă. Poți închiria una pentru momentele in care ai nevoie, sau doar vrei sa faci o plimbare sanatoasa prin parc sau oras. Important este să vrei să pedalezi. Poate că nu știai de efectele uimitoare pe care le are ciclismul. Unul dintre acestea este că te ajută să ai un sistem circulator și respirator mult mai bun. Plămânii sunt foarte solicitați atunci când efectuezi acest gen de mișcare. Mersul regulat pe bicicletă, în timp, va duce la o mai bună funcționare a sistemului cardiovascular, ceea ce înseamnă că va permite inimii și plămânilor să funcționeze mult mai bine și va transporta oxigen acolo unde este necesar, într-un timp scurt și rapid. Un alt efect important este că te odihnești mult mai bine. Poate că este destul de obositor mersul pe bicicletă, dar rezultatul poate fi observat dimineața, cânt te trezești energic și cu dispoziție bună.

Rolele te mențin în formă!

În parc găsești o mulțime de adepți ai rolelor. Ce zici? Te alături și tu? Este un sport plăcut și tonifiază mușchii membrelor inferioare. Reprezintă o metodă foarte eficientă de a scăpa de kilograme și de a avea un corp bine lucrat. Seara, după ce te întorci de la activitățile tale cotidiene, scoate-ți rolele și mergi la plimbare. Nu uita, insa,  de echipamentul de protecție. Asigură-te întotdeauna că ești bine echipat din acest punct de vedere! Consumul energetic: 300 de calorii/oră în ritm lent și 800 de calorii/oră în ritm alert.

Așadar, niciodată nu este prea târziu pentru sport, indiferent de vârsta pe care o ai. Acesta va avea același efect benefic pentru tine. Oricare dintre tipurile de sport menționate mai sus, este un ajutor considerabil și o soluție pentru a elimina sedentarismul din viața ta. Analizează și află care este sportul pe care îți dorești să-l practici! Nu uita: mișcarea înfrumusețează și mai mult partea exterioară, dar și cea interioară!

Sursa foto: www.shutterstock.com

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati