×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Sporturi de practicat in aer liber

29 Mar 2019   •   10:52
Sporturi de practicat in aer liber 172

Calendarul ne transmite ca vremea frumoasa de afara este pe cale sa se instaleze de-a binelea, motiv numai bun de a ne petrece weekend-urile in padure, la un gratar in aer liber, practicand in acelasi timp sporturile specifice ale acestei perioade. Trebuie sa profitam de vremea de afara si de natura, in acelasi timp, indiferent ca suntem in concediu sau nu.

Exista in acest sens o serie de activitati pe care le puteti practica in aer liber. In parc, propria curte sau chiar in fata blocului, dupa cum bine va puteti informa in randurile urmatoare.

PLIMBARI CU BICICLETA

Pentru a va relaxa nu aveti nevoie decat de timp liber, putina atentie si, desigur, de o bicicleta. Va puteti plimba prin parc sau in zonele aflate in proximitatea casei dumneavoastra. Astfel, veti realiza cat de usor si de placut este sa va plimbati pe bicicleta si sa va relaxati muschii picioarelor, dar si pe cei din zona feselor. Puteti alege o plimbare de unul singur sau alaturi de iubit, prietena, avand totodata grija de zona genunchilor si protejandu-va capul si bratele. Daca optati pentru o plimbare in parc, fiti cu bagare de seama la copiii care va pot aparea oricand in cale!

VOLEI SI BADMINTON

Continuam lista noastra cu sporturi pe care le puteti practica in minim doi jucatori. Voleiul este considerat a fi unul dintre cele mai simple sporturi la nivel amator. Se poate juca in doua persoane sau cu mai multi parteneri de joc. Este nevoie de o minge si un pic de spatiu liber.

Voleiul pune in miscare mai multe categorii de muschi. Partea inferioara a trupului este extrem de solicitata in timpul sariturilor, alaturi de tricepsi, umeri si bicepsi. Incepatorii trebuie sa nu abuzeze de acest sport din cauza faptului ca le va solicita foarte mult incheieturile mainilor.

Badminton-ul este, iarasi, un sport la indemana tuturor. Arsenalul necesar este compus dintr-o pereche de palete, fluturas si un spatiu in care sa va desfasurati in voie. Puteti juca badminton in parc, dar si pe stradutele mai putin circulate dintre blocuri. Conform specialistilor de la Sportwettenanbieter.com, umerii, muschii abdominali si muschii bratelor sunt cele mai solicitate parti ale corpului.

TENIS DE CAMP

Supranumit "sportul alb", tenisul nu este la fel de accesibil, financiar sau din punct de vedere al faptului ca nu poate fi practicat oriunde, si presupune mai multe indemanare, respectiv forta in brate. Pentru inceput veti primi ponturi sportive (Mehr) din partea unui antrenor, care va va introduce in tainele unuia dintre cele mai iubite si frumoase sporturi. Fiind foarte solicitant, incalzirea este primul aspect de care trebuie sa va ingrijiti inainte de a incepe meciul propriu-zis. Echipamentul si inchirierea unui teren fac din tenis un sport relativ costisitor.

INOT

In sezonul cald, inotul poate fi practicat oriunde. La mare, strand, piscina privata sau direct intr-un lac. Preturile difera de la caz la caz, insa merita, tinand cont ca acest gen de miscare va antreneaza majoritatea partilor corpului. Castile de inot devin utile pentru persoanele cu urechi sensibile. Specialistii ne recomanda sa evitam apa adanca daca nu am mai inotat de mult timp, din cauza carceilor care si-ar putea face simtita prezenta in cel mai nepotrivit moment.

Putinul timp liber de care dispuneti la sfarsitul fiecare saptamani il puteti petrece in cadrul unei drumetii pe munte. Echipati-va corespunzator, purtand bocanci rezistenti, si incepeti sa escaladati muntele. Privelistile din jur, linistea specifica acelor locuri, precum si aerul curat, va vor ajuta sa va destindeti si sa va reincarcati bateriile pentru noua saptamana care bate la usa. La fel, somnul va fi unul de calitate dupa o plimbare solicitanta pe crestele muntilor de pe la noi.

 

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati