Antena 3 CNN Actualitate Cum acoperă bucătarii bulgari de la all-inclusive gustul de rânced. Dezvăluirea unui român

Cum acoperă bucătarii bulgari de la all-inclusive gustul de rânced. Dezvăluirea unui român

Un sejur petrecut la all-inclusive pe litoralul din Bulgaria nu garantează mereu o vacanță reușită. S-a convins un român care a prins șmecheria folosită de bucătarii bulgari pentru a masca diverse gusturi nedorite ale mâncărurilor.

Cum acoperă bucătarii bulgari de la all-inclusive gustul de rânced. Dezvăluirea unui român
Sursa foto: Pixabay.com
de Gabriel Dano    |    29 Aug 2022   •   22:12

Turistul a povestit experiența sa la un hotel de lux, pe grupul de Facebook Travel in Bulgaria - Călător în Bulgaria

„M-am întors săptămâna trecută din vacanță: Sunny Beach, Hotel Planeta! Punctual, în ordine cronologică: Parcarea: a apărut un domn chel de la pază cu singură replică în engleză “parking full”. Nici 10 euro nu l-au impresionat, insistând să merg la parcarea de vis-a-vis la o dărăpănătură de construcție, fără camere și fără bariere (ele erau, dar tot timpul stăteau ridicate).

Am mers la recepție, surpriză: duduia de acolo e mână în mână cu ei. Bun. Sun la Booking, iar în 5 minute apare alt domn de la pază care îmi spune că parcarea are un loc liber (??) Camera- senzațională! 42 mp, curată, balcon generos, doamna de la curățenie a venit zilnic. Plajă superbă, intrare lină în apă (nu este meritul celor de la hotel, bineînțeles)”, și-a început povestea românul.

Deși ar fi trebuit să aibă mâncare pe alese la hotelul de lux unde avea rezervare, din cauza preparatelor, în unele cazuri necomestibile, a fost nevoit să ia masa în alte restaurante.

„Mâncarea. CANTINĂ!!! La Ultra All Inclusive băuturile trebuie să fie îmbuteliate. Ei le aveau la dozator. Calitatea lor? Dacă va spun că am luat o gură de Cola și atât, în 7 zile? Carnea veche, și gătită cu sosuri și multe condimente. La experiența pe care o am lucrând în domeniu, vă spun că asta e metodă de acoperire a gustului de vechi, rânced. Așa că m-am mulțumit cu grătar (a fost de 2 ori în 7 zile).

Pizza era o glumă de aluat cu salam prăjit anterior tocmai pentru a ascunde defecte. Paște cu ketchup de la tub (alea se vroiau a fi bologneze), și baklava care avea gust de ulei uitat la soare. Ce se putea mânca? Orez, cartofi, salatele proaspete (dacă erau), și ceva chestii la micul dejun. Da, recunosc, am mâncat la restaurante în Sunny Beach și Nesebar Old Town, că la Planeta riscăm cine știe ce boli digestive”, a mai povestit el.

La finalul vacanței, turistul român a cerut hotelului returnarea parțială a banilor, motivând că nu a beneficiat de ofertele promise. „Ajuns acasă am contactat serviciul management al grupului hotelier printr-o asociație de avocați pentru returnarea parțială a banilor, deoarece nu am beneficiat de ofertele pe care le au pe site. Minibar inexistent, Aquapark (2 tobogane), full saună (erau doar 2 ore pe zi) etc… Concluzia? Nu mergeți aici, documentați-vă, și dacă vă sunt încălcate drepturile de turist, reacționați!", a conchis el.

×
Subiecte în articol: Bulgaria all-inclusive
Parteneri
Vremea se încălzeşte în toată ţara. ANM, prognoza meteo actualizată
x close