x close

Income Challenge. Campania "Redescoperă România", la trei ani de la lansare

de G.S.    |    27 Iul 2013   •   15:12
Redescoperă România a pornit, în 2010, de la dorinţa de a face cunoscute locurile frumoase din ţara noastră, dar şi poveştile oamenilor care populează aceste locuri. Înainte de lansarea proiectului, în plină criză economică, numai 12% dintre români mai alegeau România ca destinaţie de concediu, iar 90% dintre aceştia optau doar pentru litoral şi Valea Prahovei. 
 
A fost un parteneriat între 5 mari multinaţionale şi Muzeul Ţăranului Român, alături de un grup de influenceri din online. Aceştia au acoperit 6.000 de km, fiind ghidaţi de recomandările localnicilor, vizitând peste 100 de locuri turistice, artistice, istorice sau pur şi simplu frumoase şi de interes. 
 
Experienţele şi locurile descoperite au fost comunicate în permanenţă pe reţelele sociale, în urma cărora s-au făcut peste 5.000 de fotografii, s-au generat peste 6.000 de twitturi, peste 100 de articole pe bloguri şi s-a creat o hartă dedicată proiectului. 
 
După numai 3 luni de la demararea proiectului, Redescoperă România a devenit cea mai mare campanie de Social Media din România, cu mai mult de 200.000 de oameni atinşi exclusiv online, furnizând românilor una dintre cele mai valoroase resurse turistice pe termen lung. 
 
Ne-am întrebat şi noi, şi poate vă întrebaţi şi dumneavoastră care este legătura dintre energie şi acest proiect. Ana Bulgăr, Senior Advisor al CEO OMV Petrom, ne-a lămuti cât se poate de simplu: "Noi toţi formăm România, iar Petrom este parte integrantă din cultura ţării în care ne aflăm şi avem responsabilitatea de a promova frumosul şi de a promova acele locuri în care şi noi activăm".
 
Din toamnă, Petrom promite că va relua proiectul şi a pregătit deja câteva surprize, despre care, însă, nu a vrut să dezvăluie mai multe.
 

Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati