Antena 3 CNN Economic Companii Fuziunea anului pe piaţa de publicitate: Publicis şi Omnicom vor forma o singură entitate mamut

Fuziunea anului pe piaţa de publicitate: Publicis şi Omnicom vor forma o singură entitate mamut

Fuziunea anului pe piaţa de publicitate: Publicis şi Omnicom vor forma o singură entitate mamut
28 Iul 2013   •   15:40
Firmele Publicis (Franţa) şi Omnicom (SUA) au anunţat că vor fuziona, pentru a crea cea mai mare agenţie de publicitate din lume, cu o valoare cumulată de 35,1 miliarde de dolari, scrie BBC
 
Preşedintele Omnicom, John Wren şi omologul său de la Publicis, Maurice Levy, vor deveni copreşedinţi. Fiecare va deţine circa 50% din noul gigant creat 
 
Companiile estimează că vor economisi circa 500 de milioane de dolari din această fuziune. 
 
Noua companie creată va depăşi gigantul rival din Marea Britanie, WPP, ca mărime. 
 

×
Subiecte în articol: fuziune publicitate Marea Britanie SUA Franta
Parteneri
Cum va fi vremea în vacanța de Paște și când scăpăm de frig
x close