×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Eroare uriașă! Oameni injectați cu insulină, în loc de vaccin antigripal. Toți au ajuns la spital!

de A.M.P   •   08 Noi 2019   •   13:02
Eroare uriașă! Oameni injectați cu insulină, în loc de vaccin antigripal. Toți au ajuns la spital! 482
Foto: Pixabay

Mai multe persoane au ajuns la spital, în stare gravă, după ce au fost injectate cu insulină, în loc de vaccin antigripal, în Oklahoma, SUA.

Potrivit Fox News, totul s-ar fi petrecut dintr-o eroare a farmacistului care a efectuat injecțiile, într-un cămin pentru persoane cu dizabilități. Printre victime se numără inclusiv angajați ai căminului.

Echipele de intervenție i-au găsit pe pacienți în stare de șoc. Cei mai mulți nu puteau vorbi și nu puteau merge.

"Oamenii zăceau pe jos, aveau nevoie de ajutor, dar nu puteau comunica”, a declarat un reprezentant al poliției care i-a lăudat pe membrii echipajului de salvare care au făcut o treabă grozavă identificând sursa problemei.

Farmacistul care a injectat insulina avea un contract de colaborare cu instituția respectivă și se deplasase miercuri pentru a administra vaccinurile antigripale.

Excesul de insulină poate duce la o scadere prea brusca a nivelului de zahar in sange. Aceasta deoarece glucidele se grabesc sa paraseasca sangele, pentru a hrani celelalte celule si, in loc sa iti ofere energie, te epuizeaza brusc. Se instaleaza hipoglicemia, cu transpiratii reci, tremuratul mainilor, anxietate intensa, stare de confuzie generala. Simptomele pot fi grave si constituie o urgenta medicala.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati