14 Iun 2016   •   13:45
Mutație genetică gravă. În ce se transformă copiii din acest sat când împlinesc 12 ani. Oamenii de știință sunt șocați 127
Foto: Pixabay

Bebeluşi care la naştere par fete, la pubertate se transformă în băieţi. Fenomenul are loc într-un sat din Republica Dominicană, din cauza unei anomalii genetice.

Fenomenul este cauzat de absenţa unei enzime care declanşează formarea organelor genitale masculine ale fătului. Acest proces este declanşat mult mai târziu, la pubertate. Boala a fost descoperită accidental, în anii '70.

Johnny este unul dintre cei afectaţi, fiind născut ca Felicity. Potrivit medicilor, la început sexul băiatului a fost neclar.

"Obişnuiam să port fustă, dar nu îmi plăcea să mă îmbrac precum o fată. Când îi vedeam pe băieţi, mă opream şi jucam fotbal cu ei" a povestit Johnny.

Sursă: Science Alert