×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Războiul la care şi noi participăm, fără să vrem. Wall Street Journal: "Se va intensifica în 2013"

de O.P.   •   26 Dec 2012   •   14:53
Războiul la care şi noi participăm, fără să vrem. Wall Street Journal: "Se va intensifica în 2013" 681
Patru mari giganţi din sectorul IT  - Apple, Google, Facebook şi Amazon - şi-au încălcat treptat tot mai mult teritoriile în ultimii ani, iar în 2013 războiul va escalada pe două fronturi, hardware şi căutare online, potrivit cotidianului american Wall Street Journal.
  
Marii jucători de pe piaţa software, inclusiv Google şi Amazon, sunt interesaţi să-şi crească prezenţa hardware pentru a spori loialitatea propriilor clienţi şi pentru a avea un control mai puternic asupra serviciilor software. Apple, pe post de răspuns, dezvoltă tot mai mult software propriu pentru a-şi diferenţia produsele.
  
Google, după achiziţia de 12,5 miliarde de dolari a companiei Motorola Mobility, intenţionează să folosească producătorul de telefoane mobile pentru a lansa noi dispozitive cu sistem de operare Android, cu care să-şi protejeze afacerile de Apple. Amazon s-a implicat mai puternic în acest conflict prin lansarea tabletei Kindle Fire şi testează, de asemenea, propriul telefon.
  
În acelaşi timp, toate cele patru companii consideră căutarea online drept o oportunitate importantă pentru a-şi păstra clienţii şi a profita de pe urma acestora. În timp ce Google a dominat această piaţă mulţi ani, rivalii vor să-i submineze poziţia prin căutarea online de pe smartphone-uri şi alte dispozitive mobile, precum şi prin servicii care permit recomandări din partea prietenilor.
  
Apple a lansat pe această piaţă Siri, un serviciu activat prin voce care răspunde pe iPhone şi iPad unor întrebări pe subiecte precum vremea sau rezultate ale competiţiilor sportive. Anul următor, compania vrea să sporească capacitatea de răspuns a serviciului.
  
De asemenea, la o conferinţă în septembrie directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a vorbit despre modul în care prietenii pot furniza răspunsuri utile. Compania îşi va extinde capacităţile de căutare online în viitor, a spus el.
  
Cele patru companii se înfruntă şi pe alte segmente, de la retail la publicitate online.
  
"Intră toţi unii pe pieţele altora. Fiecare vrea să pună mâna pe cât mai mult teren", a declarat Greg Sterling, analist la Opus Research.
  
Apple trebuie să arate anul următor că ştie şi să se apere, scrie Wall Street Journal. Rivali de la Samsung la Amazon atacă poziţiile companiei, care în ultimii ani a redefinit piaţa IT prin lansarea unor produse precum iPhone şi iPad.
  
Competitorii au oarecare succes: cota Apple pe piaţa mondială a smartphone-urilor a coborât în trimestrul al treilea la 15%, de la 23% în primele trei luni ale anului, potrivit datelor firmei de cercetare IDC.
  




credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati